S
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Hi Stabilo,


    Ik ben van het modulaire traject en heb dit via flight Training Jerez gedaan. Sinds begin december klaar, alleen pas vorige week mijn brevet gekregen... dit duurt ernorm lang bij de CAA.
    Ik zal op de site gaan kijken. Laten we even mailen zodra je in Oxford bent kunnen dan misschien wel een Pint gaan pakken.

    Groeten,

    Matthijs
    Beste Matthijs,

    Zelf heb ik destijds hier geboekt. www.warsboroughhouse.co.uk. Is niet de allergoedkoopste, maar wel relaxed.

    Is met de fiets, welke aanwezig zijn, ongeveer een kwartiertje van het veld. Zelf ben ik hier van 25 tm 27 februari. Mag voor een UK RT test komen opdraven. Misschien zie ik je nog wel.

    Zie dat je MCC/JOC gaat doen. Geen EPST achtergrond, modulair of ... je maakt me nieuwsgierig.

    Zelf ga ik eind maart aan Waypoint beginnen.

    Groeten,
    Stabilo
    Beste Stabilo,

    Ik heb met naud wat zitten mailen over Oxford. Ik begin as dinsdag, 16 feb aan mijn MCC/JOC. Ik was nog op zoek naar een goed kope plek om te verblijven de de Campus zit vol. Naud adviseerde mij om even conatct op te nemen omdat jij misschien nog wel wat wist.

    In principe heb ik voor 2 weken een kamer in het highwaymanhotel, maar een goedkoper alternatief is zeer welkom.

    Groet,

    matthijs
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top