Ryanair assessment en verder

Okay, er zit in elk geval schot in de zaak moet je maar denken ;-)..

Ergens in deze thread las ik dat je in sommige gevallen ook al een telefonisch interview kunt verwachten, is dit nog steeds het geval??

groet
 
Is er nog nieuws omtrent Ryanair? Zijn er nog mensen opgebeld afgelopen weken voor selecties?
Op pprune gaan een hoop verhalen maar het is niet echt duidelijk of er nog mensen worden aangenomen momenteel.

Is het nog steeds zo dat er minder Nederlanders worden aangenomen, of is dat nonsense?

Gr
 
Volgens de geruchten op het trainings centrum worden er volgend jaar (zoals gewoonlijk) weer 300 man aangenomen. Dit jaar waren het er 200 aangezien er meer mensen op hun plek bleven zitten. Er is in ieder geval net een nieuwe klas begonnen en de volgende gaat begin januari van start...

Wat betreft het aantal Nederlanders dat word aangenomen zou ik je niks durven zeggen.
 
Is er nog nieuws omtrent Ryanair? Zijn er nog mensen opgebeld afgelopen weken voor selecties?
Op pprune gaan een hoop verhalen maar het is niet echt duidelijk of er nog mensen worden aangenomen momenteel.

Is het nog steeds zo dat er minder Nederlanders worden aangenomen, of is dat nonsense?

Gr

Er zijn elke week een aantal selectie dagen. Nog steeds een tekort aan vliegers.
Er worden ook gewoon Nederlanders aangenomen.
Donderdag hoor je wat er qua vloot gaat gebeuren.
 
Thanks voor de info. Ik heb laatst nog even met CAE gebeld om te vragen naar wachttijd etc. Toen werd me verteld dat het maanden! ging duren voordat ik iets zou kunnen verwachten en er een reele kans is dat ik zelfs nooit iets ga horen :S. Vooral veeeeel geduld en hoop hebben dus ;-).

Cheers
 
Het duurt soms erg lang. Ik heb mensen gesproken die bijna een jaar moesten wachten voor ze aan de beurt waren. Donderdag zouden we moeten weten of we nog een keer gaan verdubbelen of dat het bij de huidige orders blijft. Daar hangt veel van af.
 
Dus van het verhaal dat er minder of geen Nederlanders meer mogen worden aangenomen van de EU is niks waar, of weinig? Overload?
 
Het lijkt me stug. Ik heb het in elk geval nooit gehoord. Er zijn de afgelopen weken meerdere Nederlanders in selectie geweest bij mijn weten. En er zijn er een hele hoop in opleiding of net klaar daarmee.
 
Ik hoop inderdaad dat het niet waar is. Al zou ik het bijna wel begrijpen als ik het 'EPST OAA of EPST SAA?' topic lees. Maarja zo'n slag mensen heb je overal.
 
En over een paar jaar lullen jullie dat de luchtvaartmarkt verdunt...wow wat ben ik enthousiast....ik verslik me dr bijna in...waar is t anti-Ryanair-'principe' nu dan? Tjseeees als ik er nog harder aan wrijf dan kom ik...Tame it down dude!
Als ze je bellen, dan bellen ze je, zo niet dan niet...er is een giga-lijn van werkeloze vliegers zo lang als van hier naar de maan...200 uur plaatst je nou niet echt in de top 100..
En ben je NOG enthousiaster om jezelf 32000 eu afhandig te laten maken, dan weet ik nog een beter doel. Kwam vandaag nog een oud salaris-strookje tegen en het was om te janken! Get a real F#$-ing job
 
Last edited:
En over een paar jaar lullen jullie dat de luchtvaartmarkt verdunt...wow wat ben ik enthousiast....ik verslik me dr bijna in...waar is t anti-Ryanair-'principe' nu dan? Tjseeees als ik er nog harder aan wrijf dan kom ik...Tame it down dude!
Als ze je bellen, dan bellen ze je, zo niet dan niet...er is een giga-lijn van werkeloze vliegers zo lang als van hier naar de maan...200 uur plaatst je nou niet echt in de top 100..
En ben je NOG enthousiaster om jezelf 32000 eu afhandig te laten maken, dan weet ik nog een beter doel. Kwam vandaag nog een oud salaris-strookje tegen en het was om te janken! Get a real F#$-ing job

Net als zovelen hier ben ik pas klaar met m'n opleiding en wil ik niets liever dan snel aan de slag en ervaring op doen, sorry dat ik enthousiast of gemotiveerd overkom (zal wel minder worden naarmate de wachttijd toeneemt). Of ik sta te springen om 32000 euro af te tikken? Denk het niet... Is er een andere optie momenteel? Dacht het ook niet.
200 uur zal me zeker geen vliegende start geven, maar is het niet zo dat Ryanair enkel lowtimers aanneemt? ;-).
Ik kan natuurlijk ook gaan wachten totdat het gras weer groen wordt, self sponsored typerarings worden afgeschaft en arbeidsvoorwaarden verbeteren, maar ik denk dat me dat niet zal gaan helpen.
 
En over een paar jaar lullen jullie dat de luchtvaartmarkt verdunt...wow wat ben ik enthousiast....ik verslik me dr bijna in...waar is t anti-Ryanair-'principe' nu dan? Tjseeees als ik er nog harder aan wrijf dan kom ik...Tame it down dude!
Als ze je bellen, dan bellen ze je, zo niet dan niet...er is een giga-lijn van werkeloze vliegers zo lang als van hier naar de maan...200 uur plaatst je nou niet echt in de top 100..
En ben je NOG enthousiaster om jezelf 32000 eu afhandig te laten maken, dan weet ik nog een beter doel. Kwam vandaag nog een oud salaris-strookje tegen en het was om te janken! Get a real F#$-ing job

Waarom ben je hier dan zelf begonnen?
 
Toen het nog niet zo erg was als nu, maar dat hoef ik je niet uit te leggen
 
Ryanair gooit de eisen omhoog? Straks kun je alleen nog met KLS naar RYR ;)

•A maximum of 1 failure of all flight tests, (only 1 repeat of any of the flight tests)
•A maximum of 1 failure of all ATPL written exams, (only 1 repeat of any of ATPL written exams)
•No re assessments for Cadets
Taken directly from a service provider training cadets for RYR
 
Ryanair gooit de eisen omhoog? Straks kun je alleen nog met KLS naar RYR ;)

•A maximum of 1 failure of all flight tests, (only 1 repeat of any of the flight tests)
•A maximum of 1 failure of all ATPL written exams, (only 1 repeat of any of ATPL written exams)
•No re assessments for Cadets
Taken directly from a service provider training cadets for RYR

Zelfs op de KLS schijnt het te gebeuren dat iemand weleens een check danwel ATPL exam niet haalt..... Al zijn dat natuurlijk wilde geruchten.

Dus zelfs die mannen en vrouwen zitten niet meer gebakken!

Daar is 'ie weer, even voor de duidelijkheid:

SarcMark_688783d.jpg
 
Back
Top