Reizigers Ryanair nog 14 dagen vast

Ik weet dat ik soms verweten wordt iets tegen Ryanair te hebben, maar dit is toch typisch iets voor een low cost carrier. Je betaalt niets, maar dan heb je ook niets..........

maar dat kan je ryanair natuurlijk niet kwalijk nemen... dat is een keuze van de reiziger die voor 12 euro naar Barcelona vliegt. Dan MAG je ook niet veel verwachten.
 
Nogmaals, wat is de klm gaaf!

BdM wat een bull dat de klm dat zou heeft bewerkstelligd...popiejopiepraat..want clx vloog eerder
 
Je mag voor die 12 euro net zoveel verwachten als bij alle andere maatschappijen en dat krijg je dan ook.
 
Ik ben overigens heel blij met de acties van het KLM-management (o.a. Hartman en de Haan) en ben ervan overtuigd, dat wel degelijk zij hebben kunnen bewerkstelligen dat het luchtruim eerder open is gegaan


100% BULLSHIT + Nederlandse arrogantie. Vergeet alsjeblieft niet dat jullie f*cking superheroes pas nog van de verkeerde baan (of was het zelfs taxibaan) zijn opgestegen....
 
Wat zijn ze gaaf, o wat zijn we aan het zelfbevredigen.
Hoorde de KLM in de lucht gister en ze klonken letterlijk alsof ze het hadden uitgevonden.
Gaaf zeg, maar ook ik en Supi hingen in dezelfde area, en we misten geen call (wat van onze blauwe broeders niet te zeggen valt)

Ik zit liever vast in Tenerife dan er te sterven zeg maar
 
Overigens, was het pas strak geweest als de o-zo-superieure NL-ers een sluiting voorkomen kunnen hebben. wat een politiek ge o-h. incl. vereinigung cockpit overigens.. Mietjes.
 
Dus als Ryanair besluit dat eigen vliegers eerst tot de max. worden geplanned en daarna Brookfielders, heb je dus geen poot om op te staan?

Ik verbaas me steeds meer hierover.

Ik ben overigens heel blij met de acties van het KLM-management (o.a. Hartman en de Haan) en ben ervan overtuigd, dat wel degelijk zij hebben kunnen bewerkstelligen dat het luchtruim eerder open is gegaan.

Of de discussie is of een vlucht met of zonder passagiers nu wel of niet een testvlucht is, maakt niet uit.

Wat hebben de low cost carriers nu daadwerkelijk gedaan om eerder te kunnnen vliegen?

Brookfielders en Ryanair mensen vliegen evenveel, je verbaasd je over iets wat je niet goed begrijpt geloof ik. Wat voor zin zou het hebben om Ryanair mensen te laten vliegen en Brookfielders niet? Die Brookfielders vliegen gewoon hun 850 uur, dus om dat uit te stellen voor een week is zinloos. Als je de keuze maakt om voor Brookfiled te gaan werken heeft dat voor en nadelen. Je verdient meer, maar je salaris is minder constant en je krijgt niet alle secundaire voorwaarden die Ryanair vliegers wel krijgen. Maar dat is een hele andere discussie, open anders een aparte thread of gebruik de zoekfunctie.
Ik weet niet waarom je denkt dat KLM zoveel gedaan heeft (behalve omdat ze dat zelf zeggen) maar dat valt erg tegen.
Maar dat maakt allemaal niet zoveel uit, want het luchtruim is weer open. En Ryanair bashen is natuurlijk populair. Als je aan de top staat is er nu eenmaal veel afgunst.
 
Ga nu niet weer die taxi-baan discussie opstarten, dat is opgelost.

Als het de KLM gebeuren kan is er een ontzettend groot probleem, dat betekent namelijk dat de rest een 10 keer grotere kans heeft om hetzelfde te overkomen! Dat het de rest nog niet is overkomen is slechts een kwestie van tijd...

Trouwens Aeroflot is hetzelfde overkomen, dus...

Ype de Haan gisteren nog op TV gezien, gaat je Nederlandse hart toch weer wat sneller kloppen!
 
W
Gaaf zeg, maar ook ik en Supi hingen in dezelfde area, en we misten geen call (wat van onze blauwe broeders niet te zeggen valt)

Ga het nou niet over de Nederlandse RT standaard hebben, daar heb ik als Nederlander op NATS/Eurocontrol vergaderingen etc al genoeg problemen mee. Het is jammer dat er in NL geen maatschappijen zijn die groot genoeg zijn om daar uitgenodigd te worden, dan zou ik tenminste rustig kunnen lunchen zonder alle grappen over me heen te krijgen.
 
Ga nu niet weer die taxi-baan discussie opstarten, dat is opgelost.

Als het de KLM gebeuren kan is er een ontzettend groot probleem, dat betekent namelijk dat de rest een 10 keer grotere kans heeft om hetzelfde te overkomen! Dat het de rest nog niet is overkomen is slechts een kwestie van tijd...

Trouwens Aeroflot is hetzelfde overkomen, dus...

Ype de Haan gisteren nog op TV gezien, gaat je Nederlandse hart toch weer wat sneller kloppen!


WW1, dit kan je toch zeker niet menen. Ik heb nl nog geen rapport gezien.
Maar je hebt gelijk.de KLM aka NL zijn de besten, enz enz.
Proost. moeten nog eens inhalen.
 
WW1, dit kan je toch zeker niet menen. Ik heb nl nog geen rapport gezien.
Maar je hebt gelijk.de KLM aka NL zijn de besten, enz enz.
Proost. moeten nog eens inhalen.

Ik denk dat WW1 sarcastisch is.

En dat we nu echt off topic zijn. Dit gaat over hoe slecht Ryanair is.

En dat Supie en Onassis naar bed moeten. Hoe laat is het daar?
 
Overload, FR is toch super :)
Het is al erg vroeg en ik weet best waar de Ace het over heeft. Is namelijk een erg goeie jongen..
 
Wat zijn ze gaaf, o wat zijn we aan het zelfbevredigen.
Hoorde de KLM in de lucht gister en ze klonken letterlijk alsof ze het hadden uitgevonden.
Gaaf zeg, maar ook ik en Supi hingen in dezelfde area, en we misten geen call (wat van onze blauwe broeders niet te zeggen valt)

Ik zit liever vast in Tenerife dan er te sterven zeg maar

Ik zit echt met open mond deze thread te lezen. De hoeveelheid modder die wordt gegooid is werkelijk triest te noemen. Iedereen doet zijn eigen ding en ik snap niet waarom iedereen altijd maar commentaar moet hebben op andere airlines waar ze niet zelf voor werken. Echt niveau 4 jaar dit: "Mijn papa is chauffeur." "Nou mijn vader is anders de baas van de McDonalds!".

Elke airline heeft een andere aanpak gehad in de afgelopen dagen. Zo heeft een bedrijf als Ryanair zich wat meer achter de schermen bezig gehouden en heeft KLM wat meer in het zicht van het publiek geopereerd? So what?
Ik zie geen reden om dan meteen te zeggen: "KLM doet alsof ze het hadden uitgevonden" of "Ryanair is goedkoop dus mag je niks verwachten".

Af en toe vraag ik me af of jullie nou de echte volwassen piloten zijn, want dit getuigt echt van niveau NUL. Al helemaal je laatste opmerking Onassis vind ik té triest voor woorden. Ook al bedoel je het misschien sarcastisch.

Ik zeg dit totaal niet omdat ik pro-KLM o.i.d. ben, maar ik vind juist dat de luchtvaartsector in tijden als deze als één moet optreden en niet proberen de meest stoere of de slimste te zijn. Wat dat betreft denk ik dat een man als Hartman goede zaken heeft gedaan, door bijvoorbeeld zonder achterliggende gedachten zijn collega's van o.a. Lufthansa op te bellen (niet eens een alliantiepartner) om proberen een plan van aanpak te maken.

Het lijkt mij verstandig om af te sluiten met de mededeling dat ik niemand probeer neer te halen met deze reply, maar wel wil aangeven dat men met enigszins wat meer niveau en kameraadschap mag antwoorden.

Groet van de moraalridder,

DCP
 
6 uur 's ochtends....en we zijn pro's dus maakt niet uit hoe laat het is...

@ DCP: alwéér heb je geen flauw idee waar dit over gaat...ga spelevaren...0 uren = 0 input
Zinsopbouw is een volwassen zaak, dus bemoei je er niet mee.
Triest is pas een logo in je avatar te plaatsen zonder dat je uberhaupt één meter zelf gevlogen hebt...kurk erop ja?
 
hahaha zoals gisteren: turn 10 degrees left to avoid German airspace. Want daar hing namelijjk de wolk. wat een gekluns..
 
Weet niet of ik het nou nog volg of niet, maar heb WW1's verhaaltje mbt het taxi-baan incident als volgt opgevat:
Als het de KLM, een maatschappij die AMS door en door kent, lukt van een taxi-baan op te stijgen, dan is de kans dat een andere maatschappij dit óók doet inderdaad groter.
 
JA, ik was sarcistisch over dat taxibaan incident. Kan zijn omdat ik vandaag weer voor het eerst gevlogen heb en nog bedwelmt ben door de as. Ook geef ik toe dat ik wel vaker sarcatisch ben zo 's avonds laat. 's Ochtends vroeg ook wel trouwens.

Ryanair bashen, altijd leuk. Gelukkig hebben we Overload om tekst en uitleg te geven!

Je zou mij eens over de maatschappij moeten horen waar ik voor werk... Ik bash echt niet alleen de KLM... Vond het trouwens wel leuk om eindelijk eens Ype de Haan op de buis te zien, en ik geef toe: het optreden van Hartman bij P&W was veel indrukwekkender. Denk ook niet dat die rondvlucht met die 737 door YdH gevlogen werd, want die vliegt denk ik wel wat beters.

Welterusten allemaal, mag morgen weer door de as...
 
Back
Top