D
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Stan,

    Super bedankt, dit had ik precies nodig!

    Stiekem heb ik nog 1 vraag,
    zoals al vernoemd wil ik mijn wiskunde en natuurkunde op "havo" niveau halen. zodat ik niet een te grote achterstand heb. Alleen weet ik natuurlijk niet of ik wel Überhaupt word aangenomen voor de opleiding.

    Dus eigenlijks een vraag aan jou, is het slim om mijn wiskunde en natuurkunde te gaan halen terwijl er een kans is dat ik niet word aangenomen, of zeg jij, haal die vakken want misschien heb ik er wat aan bij de selectie, en anders stel dat ik het niet haal dan heb ik die vakken extra erbij, voor wat het waard is.

    Merci!

    JordiK
    Hoi Jordi,

    Het eerste jaar is gewoon reguliere TB. Op zich prima te doen hoor, maar je hebt veel groepsopdrachten en daar gaat gewoon veel tijd in zitten. Hiernaast moet je je P in 1 jaar halen voor de KLS, dus voor de tentamens moet je ook even gaan zitten.

    Het tweede jaar gaat anders. Hier scheiden de AP&M'ers zich af van de rest op Hanze en gaan ze in het eerste kwartaal stage lopen. Dan komen in het 2e en 3e kwartaal vierdejaars vakken op ons pad. Dus ja, het niveau gaat wat sneller omhoog bij ons maar dat is goed te doen.
    Na het 3e kwartaal gaan we naar de KLS. Na de KLS doen we ons laatste jaar en het afstuderen.

    Het lijkt zo wel dat wij TB in 2,5 jaar doen ipv 4 jaar, maar dat is niet zo. Als je de reguliere weg van TB volgt, loop je in totaal bijna een heel jaar stage. Bij ons is die stagetijd en een aantal praktische opdrachten 'vervangen' door de KLS.
    Snapje?

    Voor een duidelijker verhaal moet je even op de site van Hanze kijken.

    Groeten!!
    Stan
    Beste "De Cock Pit.

    Bij deze wil ik graag wat vragen betreft de Opleiding AP&M.
    Momenteel volg ik een MBO opleiding, ik ga hierna Natuurkunde en wiskunde op Havo niveau halen zodat ik een "makkelijkere" start heb.

    alleen heb ik hier niet zoveel informatie kunnen vinden betreft de opleiding AP&M zelf.

    En las net een post van jou waarin ik las dat jij die momenteel volgt.

    Ik begreep dat de eerste anderhalf jaar Technische bedrijfskunde is, (grof gezien)
    Ben je daar ook in je vrije tijd voor bezig? want als ik het zo bekijk lijkt het alsof je een opleiding van normaal 4 jaar in 1.5 jaar doet en lijkt het me dat dat zwaar is.

    Hartelijk dank!
    en mijn excuses als dit ongewenst is.

    Met vriendelijke groeten JordiK
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top