Overname DutchBird door ExelAviationGroup van de baan

Status
Not open for further replies.
Ik las net op luchtvaartnieuws dat er geschreven is dat de mensen op kosten van Exel worden omgeschoold.
Als dit echt zo is wens ik iedereen veel plezier in de Sim toe!

Happy Landings,

Govert-Jan
 
Dan ben ik benieuwd! Wij hebben nog niets gehoord.

Want zelfs als het op kosten van Exel is, dan vragen velen zich nog af wat voor trainingbond daar aan gehangen wordt (of het bedrag en looptijd reëel zijn). Watch this space :).
 
Ik hoor juist alleen maar berichten
vanuit DBR dat die kosten juist
NIET door HE gedragen zullen worden
maar dat het personeel er zelf voor
moet gaan betelan.

Ben benieuwd welke versie klopt.

Rgds.
 
raad eens wat klopt!
hoeveel berichten worden door EAG de wereld ingestuurd, terwijl daarna het eea toch anders blijkt te zijn? Ik moet het nog zien of alles betaald wordt door EAG. Zou wel mooi zijn.
 
nou nou...dat is me wat

nou nou...dat is me wat

Ik vind het wel zielig voor mensen als 19 of 77 want nu de Airbus eruit gaat samen met het bestaan van het onafhankelijke DBR moet hij weer terug naar z'n oude makkers bij HE en ook nog wel op een Boeing 757.

Sterkte en laat je niet gekmaken vanwege die 45 duizend Euro, het schijnt dat HE die betaalt.
 
Sterkte en laat je niet gekmaken vanwege die 45 duizend Euro, het schijnt dat HE die betaalt.
Het schijnt dat de meeste al hun type hebben voor de 75/76, dat is een stukkie goedkoper. Alleen gaan er, waarschijnlijk, ook 734's komen ipv de a320's... Misschien wat voor de UK-ers?
 
Sorry J.R. ik denk niet dat er veel Easy/ Ryan vliegers zullen zijn die hun club willen verlaten voor Exel. Met alle respect natuurlijk.
 
Ik snap by the way nogsteeds niet dat je met een 734 wil opereren ipv een bus. Hoop ook oprecht dat jullie niet hoeven te dokken. En je raakt ook ongeveer 30% van je inkomen kwijt denk ik? pfff. Nee, denk inderdaad niet dat mannen/vrouwen van Easy naar Exel willen.. Eerder de andere kant op lijkt me..
 
ik denk niet dat er veel Easy/ Ryan vliegers zullen zijn die hun club willen verlaten voor Exel. Met alle respect natuurlijk.
Leek me wel een aardige mogelijkheid voor, voornamelijk, de ryan heren/dames aangezien daar de nodige ophef over was... of is...?!

FD: Ik dacht dat de a320 ook wat goedkoper/makkelijker zou zijn om die erbij te houden. Ze hebben blijkbaar liever eigen kisten.
 
J.R. ,

Zou best kunnen, maar denk dat er meer achter steekt, blijf het een raar verhaal vinden. Je gaat niet van een 320 naar een 734 als je kunt kiezen..

re FR:

Het geld daar blijft natuurlijk nogsteeds (that is, vergeleken bij HE) velen malen beter.. However, als die heren/dames nog meer voor hun kiezen krijgen, zou ik inderdaad misschien zelfs liever voor HE werken, daar krijg je nogwel een gratis flesje water tijdens het werken denk ik..

FD
 
Tja .... de mogelijke keuze voor een 734 blijft een raadsel. Zelfs in voormalige oostblok landen gooit men die kist er nu zo onderhand uit.

Qua range wordt dat heel grappig richting de canarische weilanden. En dat ding loopt toch ook niet op water? Een 737 NG zou logischer zijn. Air Berling hebben er binnenkort nog wel een aantal in de aanbieding ...
 
ik denk niet dat er veel Easy/ Ryan vliegers zullen zijn die hun club willen verlaten voor Exel. Met alle respect natuurlijk.

de meeste zal het niet alleen gaan om liever op de bus te blijven dan naar de 734 te gaan maar ook nog eens het salaris verschil en zekerheid! Ga ervan uit dat Exel de helft betaald dan easy / ryan.

...en trouwens ik snap eerder gezegt niet dat mensen van exel niet liever naar easy komen!

:D
 
ja ja.....ik heb m'n spelfout alweer ge-edit!

Wel de afhaler van de hoek want dan krijgen we tenminste bonuspunten!!

:D
 
De helft is overdreven, maar het is inderdaad significant minder. Als je de belastingaftrek nog hebt, dan is het overigens ongeveer gelijk!
 
Jij kan het natuurlijk weten!

Al naar Liverpool gebeld Phoenix of ga je voor de 757. Ook leuk hoor. Dat kan ik weten. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top