Bijzondere uitspraak .. dat alles in oktober al bekend was..
Wat mij ook verbaasd is dat er met geen woord over de a350 is gesproken?
Die wil KLM niet. En de holding wil dat hij naar KLM gaat.
Ik denk dat we ook wel eens verrast kunnen worden met de opvolger van de 73.
WSH, ik heb hier meer dan een jaar geleden al gepost dat de A359 niet komt. Werd toen nog ontkent , onder andere door NvS. Waar het al die tijd op hing is de financiering . Je hebt uiteraard niet zomaar even een bestelling geannuleerd en weggezet bij een ander bedrijf, zelfs al is dit AF. Dit is inmiddels ook rond.
Hoe dat gat opgevuld wordt? Denk aan een paar extra 787-10 en 77W.
Connected zijn is idd een hoofdpijndossier bij KLM. Op de A332 was er een proefviegtuig met ook weer een dramatisch resultaat. De herrie, veroorzaakt door de bobbel op het dak was dramatisch. Gaat m dus ook niet worden, en Airbus moet met een oplossing komen. Die is er overigens, maar is het niet weer een sof? We gaan het zien.
Als je het mij vraagt en dat is puur afgaan op die verhalen binnen KLM zijn ze in Amstelveen echt blijven hangen in het "if it ain't Boeing, I ain't going verhaal".
Staatssteun ?. Pot en Ketel ?.:1855:
Hoe zat dat ook al weer met de zandbak clubs ?
Eeuuhh, en hoe ontvangt AF/KLM hierdoor precies staatssteun?
Hoekstra praat over 113.900+ banen en een bijdrage van 9 miljard aan de economie. Geen kattenpis. De kosten van aanschaf gaan naar de staatsschuld.
https://www.rijksoverheid.nl/binari...amerbrief+Aankoop+aandelen+Air+France-KLM.pdf
Geeft trouwens ook aan dat het geld in Den Haag tegen de plinten klotst.