wsh
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • hey wsh, ik hoorde van Frits dat Foxtrot helemaal dicht gaat, maar ik zie dat niet zo in de Notams staan. Volgens mij blijft de taxiway gewoon open, maar kunnen er geen kisten van te voren buiten gezet worden dus het wordt nodig om goede afspraken te maken om daar weg te komen.
    Jij komt daar vaker dan ik... wat zijn jouw ervaringen, en heb je nog tips?
    Beste WSH,

    Ik kwam je berichten tegen op Airwork omtrent CPL en IR.

    De reden dat ik je benader is als volgt. Begin dit jaar heb ik met succes mijn PPL(A) afgerond bij de vliegschool in Hilversum.

    Mijn ambitie is om een professionele piloot te worden en waar mijn PPL prima in de basis voorziet, mis ik dus toch iets.

    Voor een eventueel vervolg heb ik gekeken naar het halen van een IR of CPL. Omtrent de CPL heb ik nu geen commerciële ambities heb maar wellicht dat die nog wel komen.

    De vragen die ik heb zijn of de IR mij een toevoeging biedt, te meer omdat ik nog steeds afhankelijk zal zijn van redelijke weercondities voor vertrek en landing vanaf Hilversum. Stel ik besluit de IR te gaan doen moet ik dan de 7 vakken theorie doen of gelijk CPL?

    Kortom een hoop vragen en gedachtes. Ik ben benieuwd naar jouw mening en ervaringen.

    Ik hoop van je te horen!

    Met groet,
    Jannes Alink

    jannes@duxit.nl
    06 313 452 38
    Haarlem
    G
    Hoi. Je gaf in een topic over CPL/IR aan dat er een nieuwe, makkelijkere, IR variant aan komt. Wat bedoel je daarmee? Heb je linkje(s) met info? Tnx!
    Lees net je berichtje, nu te laat denk ik, je mag mij altijd bellen op:
    06-17473950 na 17:00 meeste kans, af en toe ook overdag mobiel aan.
    Ik hoor het wel.

    mhg Herman
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top