Het zit er weer op voor 2011! Nog drie daagjes vrij en dan...werken rond middernacht op de 31e. :1855:
De totals dan maar;
- 1x van airline/continent gewisseld en nog steeds op E170/E190. Sinds AUG alleen maar CAVOK gezien.
- 542:25 uur Total Flying Time waarvan;
- 338:05 BA CityFlyer
- 204:20 Gulf Air
- 345 sectoren
- 154 landingen
- 24 uur sim
- 19084 pax vervoerd
- Gemiddelde L/F: 67%
Gulf Air subdetails sinds 01 AUG 2011;
- 05 Flight Training Days
- 20 Leave days waarvan er 16 zijn verkocht aan de baas.
- 22 Ground Training Days
- 23 Standby duty's
- 52 Days Off
- 5 weken niet gevlogen na aanname
Verdere details;
- 1x Circling approach Chambery
- 1x Procedural ILS-Z Chambery
- 1x real CAT IIIA
- 1x DIV to STN
- 1x Police to meet aircraft and escort pax off.
- 1x Senior FO upgrade.
- 1x First flight of BA CityFlyer to new destination; Stockholm.
- 1x First flight of Gulf Air to new destination: Aden, Yemen.
- 1x Return to stand due Eng No Dispatch. Dispatched 20 min later.
- 1x Day of 3 sectors fully manual due no AP/AT & manual loadsheets as well.
- 0x G/A. Wel meerdere malen erg dichtbij geweest.
- 0x Bird Strikes. Wel erg dichtbij geweest. Zag de angst in hun ogen.
- Countless visual approaches
- Spend several extra days in MAD due ashcloud.
In store for 2012;
- 1x Airbus A319/A320/A321 Type Rating
Dat was het wel zo'n beetje.
Safe flying voor iedereen in 2012 en moge het een top jaar zijn, zowel professioneel als prive. I'll drink to that...:biertje: