Cousin Avi
New member
Een total electrical fault kan het gevolg zijn van een double engine flame out, m.a.w. loss of engine driven generators. Op de foto's kun je duidelijk zien dat de APU inlet door open staat, wat kan duiden op een elektrisch probleem. Kermit, start de APU automatisch op de 777 in geval van een total electrical failure?Total electrical failure is ook al onwaarschijnlijk aangezien de systemen aan de FO zijde dan volledig zouden zijn uitgevallen en de baas waarschijnlijk zelf het roer had overgenomen....Maar hoe komt dat verhaal in de wereld dat de cabin op zwart ging....
Bij welke prutsclub vlieg jij waar de PNF er onderuitgezakt naast zit te dutten op 600' ? :bwah:Tsja, wat anders? De stoel naar voren zetten (500 ft), recht gaan zitten (400 ft) en de controls overnemen (300 ft) om out of the blue en vermoeid te wennen aan het feit dat je moet sturen?
Nee hoor, wijze beslissing van de man om die co zijn gang te laten gaan (het was toch geen AP approach???).