BA 777 lands short of runway

Het zou hier niet om een samenzwering gaan, maar om een incident dat niet bedoeld was. De vergelijking met chemtrails (waar ik niet in geloof) e.a. vergelijkingen zijn dus krom. Bovendien geloof ik niet dat vast staat dat dit de oorzaak was van het ongeluk. Ik was geïnteresseerd in de reacties van mede-Airworkers. Misschien iets in de trant van: "natuurkundig onmogelijk, de electronica is dusdanig afgeschermd dat de benodigde straling zo groot is dat de energie onmogelijk door de auto kan worden opgewekt."

Haha, ik dacht serieus dat jij een grapje maakte, maar niet dus. Misschien krijg je nog wel antwoorden in die trant. Succes.
 
Sorry hoor Busair, maar als je de vergelijkingen met Chemtrails krom vind moet je natuurlijk niet openen door te zeggen dat je eigen post een hoog aluminiumfolie-pet gehalte heeft, de link naar chemtrails (ook een groot aluminiumfolie-pet gehalte) is naar mijn mening dan snel gemaakt.:wegkwijt:
 
Filmpje is al gepost onder mooie video's, maar hoort toch zeker ook in dit topic thuis; de radaropname's en ATC tape van de crash.

Je kan goed zien hoe de secundaire return verdwijnt, en een redelijke primaire 'vlek' in beeld komt. Ook kan je later de primaire returns van de brandweerauto's goed zien.

Ook mooi om te horen hoe de controller met de fire dept praat, en appr control (plus een poging een andere BA op 27R te laten landen). Dat is een goeie switch van die vent van redelijk rustig naar all hands on deck!

Ook hoor je de "evacuate" PA van de captain op de RT, met het alarm op de achtergrond. De controller pikt dat ook goed op.

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=TmJ3ih6JNx8[/YOUTUBE]
 
Back
Top