Aanschaf zonnebril

Je slaat de spijker op zijn kop! Dat ie je veel plezier mag geven zonder toegeknepen ogen en een ingedeukt neusje... :cool:

Adios
 
Iets zegt me dat die Serengetti brillen goed zijn.:p:
Ik ga ook maar eens rondkijken voor zo'n bril.

Aviator
 
Mavgolden

Mavgolden

De site van Marvgolden is heel goed te vetrouwen ik heb al mijn spullen daar besteld. Het wordt ook nog eens snel uitgeleverd!
 
Ik heb alleen info opgevraagd via de mail en daar reageren
ze direct op.

Een vriend van mij heeft een bestelling geplaatst daar en
dat is heel snel geleverd.
 
Ik laat die dingen nog wel ns liggen in de cockpit of ze gaan stuk omdat ik me plat druk tegen wie of wat dan ook (bril zit altijd in mn borstzakje). Kortom, had dus geen zin meer om dure brillen te kopen. Vandaar onderstaand alternatief. Goeie brillen (afwisselend schermen aflezen en naar buiten kijken gaat goed) op:

www.arnette.com

Mijn brilletje voor 70 euries gekocht in Haarlem bij de lokale middenstand. Die ook weer blij.

Groeten Winglet
 
hmm hoe zit dat trouwens met zonnebrillen op sterkte?

verzorgen al die merken dat ook?
of moet je dan toch weet uitwijken naar iets anders?
 
Zonnebril op sterkte

Zonnebril op sterkte

Horion2.jpg


Het type bril waarvoor je gearresteerd wordt in sommige landen blijft dan voor je over. Helaas.
 
heb van de week in singapore een paar serengeti modellen geprobeerd, zitten en kijken inderdaad ideaal die dingen! alleen jammer dat ze er daar 200 euri voor vroegen, die zijn toch wel ergens goedkoper te vinden?
 
De merken Serengeti en Ray Ban kun je ook met sterkte krijgen. Ik bedoel dan met originele lenzen. Zul je even moeten informeren bij een opticien die die merken verkoopt. Zal wel een paar duiten kosten denk ik.
 
Ja orginele serengetti lenzen zijn duur, maar daar is het merk beroemd om. niet om de monturen.

gelukkig ( of misschien voor sommigen onder ons helaas ) zit er geen S op de glazen indien ze in sterkte worden geleverd.

Ik zeg het nogmaals perfect bril
 
Ja ik heb de ongepolariseerde lenzen uiteraard anders kun je niet meer naar buiten kijken. En dan heb ik de drivers gradient. Zodat je de instrumenten in de cockpit nog helder kan zien maar boven in het glas is het donkerder zodat het wel genoeg zonlicht blokt.
 
Ik heb zelf de Serengeti bromo met gepolariseerde driver glazen. Ik vlieg klein spul zonder gepolariseerde raampjes.

Ik ben uitermate te spreken over deze bril. Ook iedereen die hem weleens op heeft gehad was verkikkerd op deze bril.
Ik kan gewoon recht in de zon kijken zonder dat ik de oogkes dicht moet knijpen. Daarbij komt nog dat de instrumenten ook nog zeer goed af te lezen zijn. Op de een of andere manier passen de glazen zich aan de omgeving aan. heel apart

kosten 120 euro!!

(wat moet je doen)
1. kijk naar een mooi montuurtje.
2. vraag of iemand hem mee kan nemen vanuit US. of --->
2. tik bij google serengeti in
3. bestel hem op een van de amerikaanse websites en binnen een paar dagen heb je hem in huis.

(via creditcard boek je met de huidige dollarkoers een groot voordeel)

Eigenlijk toch raar dat deze bril (welke notabene in Italie wordt gemaakt) hier 300 euro kost, terwijl hij aan de andere kant van het water zeker de helft voordeliger is.

greetz,
white.
 
Ik heb zelf ook een Serengeti gekocht in de US, ongepolariseerde
Driver glazen zonder gradient.

Ik heb nog nooit zo'n goeie bril opgehad. Alles blijft superhelder en behoudt de orginele kleur. Maar het grootste probleem wat ik had met zonnebrillen is opgelost!! Je kan zonder problemen in de richting van de zon kijken, zonder je ogen dicht hoeft te knijpen en last hebt van schitteringen.

Tempel Optiek in Schiedam verkoopt momenteel geen Serengeti's op sterkte. Ze beweren dat Serengeti er tijdelijk mee opgehouden is, maar Serengeti zou binnenkort weer gaan produceren. Heel raar verhaal...
 
Back
Top