FlyEye
Reaction score
0

Profile posts Postings About

  • Geachte FlyEye,

    Ik las uw bericht dat u af en toe een meevlieger of co-pilot nodig hebt en dat trok meteen mijn interesse.

    Recentelijk (drie weken geleden) ben ik afgestudeerd aan de Dutch Flight Academy in Eelde en zou graag ervaring willen opdoen.
    Alle vliegexamens zijn in één keer behaald en de theoretische examens voltooid met een gemiddelde van 93%.
    Op dit moment vlieg ik op de C150 en C172 af en toe een vluchtje maar zou graag meer ervaring opdoen, vooral IFR.

    Ik kijk uit naar uw bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Niels Jonne Huber
    nhuber@live.nl
    Hoy Patrick,

    Het maakt niet uit dat je laat gerageerd heb,beter laat dan nooit en heb natuurlijk begrip dat je bezig bent met je werk.
    Voor de duidelijkheid ik zit in NL ,maar ben natuurlijk bereidt om naar Curacao te komen als ik een baan zou kunnen machtigen.Ik ben zelfs me orienteren in Africa mocht ik tot deze September niks beters hebben.Ik heb ook sollicitatie lopen in Turkije en wacht op een definitieve beslissing,maar wil ook niet heel lang daar op wachten wil zo snel mogelijk aan de slag en een land als Curacao zal prachtig zijn geen taal probleem etc.
    Ik zou zeer op prijs stellen als je me wat meer info over de job kan geven, en ik ben bereid met mijn laatste vermogen alles te doen voor een baan type-rating etc.
    Groetjes en veel vlieg plezier.
    Ekrem Kapli
    Hey Flyeye,

    Stom, heel stom. Zie nu pas dat je een bericht gestuurd hebt. Ben de laatste tijd druk geweest met het werk, en nooit meer ingelogd op Airwork.

    Zit je inmiddels nog op Curacao? Ik zal je graag verder willen helpen, als dat nog nodig is.

    Nogmaals mijn excuses voor het late antwoord.

    Heel veel plezier en succes in Curacao,

    Groeten,
    Patrick van Rutten
    Hey Jaap,

    Het heeft even geduurd, maar inmiddels houden we de kustwateren alweer een jaar veilig. Texel doen we af en toe ook nog aan, maar dan puur alleen voor wat circuits, een full stop is meer uitzondering dan regel helaas.

    Las dat je ook naar US in de escape gaat, dus wellicht de koffie verruilen voor een drankje?

    Cya,
    Wezz
    Hi FlyEye, ik zie net je bericht op airwork. Heb je meer info over de vacature co/pa?
    Alvast bedankt en hartelijke groet,

    Erik
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top