Aannames Transavia

Het heeft niets met sim ruimte te maken, daar heb je gelijk in. Wat mij verteld is, is dat het met de beslissing van het moederbedrijf heeft te maken of Trans nog mag uitbereiden. En volgens mij zijn toch echt alle aandelen Trans van AF-KLM.
 
Dat wordt helemaal niks viper. Ten eerste ben je al ruim ouder dan 23 en bovendien heb je veel te veel uren!
 
Er worden nog steeds mensen voor selectie opgeroepen en ingepland voor opleidingen. Er zijn nog 3 opleidingen te vullen (12 man). Of die opleidingen daadwerkelijk starten hangt af van de boekingen en die zijn pas begin volgend jaar definitief. (Bron: training dept en lid aanname-commissie)

Ook houden ze een aantal mensen op standby igv dat reeds geplande kandidaten toch besluiten ergens anders te gaan vliegen en weten ze nog niet exact hoeveel HV-ers naar KLC vertrekken.

AF/KLM bemoeit zich niet direct (uiteraard wel indirect) met het aanname beleid. De EU WRR in april 2008 is eerder een factor in het aantal selecties.

En er worden zeker mensen MET ervaring aangenomen. Het beleid is dit jaar om juist weer wat oudere ervaren mensen te ronselen!
 
En er worden zeker mensen MET ervaring aangenomen. Het beleid is dit jaar om juist weer wat oudere ervaren mensen te ronselen!

Het beleid werkt elke keer in mijn nadeel...

Trouwens ik heb een aantal HV-ers bij verschillende maatschappijen op sollicitatie gezien, niet alleen bij KLC.
Waarom willen veel mensen weer na 1 a 2 jaar weg bij Trans? Het gaat toch goed met het bedrijf en het lijkt me best een leuke club om bij te vliegen.
 
Het beleid werkt elke keer in mijn nadeel...

Trouwens ik heb een aantal HV-ers bij verschillende maatschappijen op sollicitatie gezien, niet alleen bij KLC.
Waarom willen veel mensen weer na 1 a 2 jaar weg bij Trans? Het gaat toch goed met het bedrijf en het lijkt me best een leuke club om bij te vliegen.

Ik denk dat het normale verloop is van vliegers.
Als jonge vlieger moet je natuurlijk een keuze maken. Blijf ik hier zitten of ga ik het nog elders proberen waar ik misschien kans heb om widebody te gaan vliegen.

Ik vind Transavia een Top club en vlieg er met onwijs veel plezier...
Maar goed voor sommige vliegers is het gras misschien elders groener. (Nog groener :grijns: )

Groet..
 
Weet iemand toevallig of Trans nog een opleiding gaat draaien in april. Ik weet dat eea afhankelijk was/is van het aantal boekingen, maar ik vroeg me af of er al wat bekend is.
 
Ja dat heb ik ook gehoord. Gelukkig zat ik nog aan de goede kant van de stop. Ik vroeg me alleen af of er al bekend was of ze in april nog een opleiding gaan draaien. Die mogelijkheid was er namelijk.
 
Ik ben gisteren aangenomen, en ik sta in de wacht.
Naar wat ik te horen kreeg werd het oktober. Maar april zou natuurlijk veel beter zijn. Waar heb je dat gehoord als ik vragen mag?

Ciao
 
Een klasgenoot van mij is ook aangenomen (december), maar kan waarschijnlijk pas in augustus aan de TQ beginnen. Duurt nog wel ff dus voordat je daadwerkelijk kunt beginnen, maar er worden nog steeds mensen aangenomen.
 
Een klasgenoot van mij is ook aangenomen (december), maar kan waarschijnlijk pas in augustus aan de TQ beginnen. Duurt nog wel ff dus voordat je daadwerkelijk kunt beginnen, maar er worden nog steeds mensen aangenomen.

Er worden alleen nog maar mensen aangenomen die al in de selectie zitten geloof ik.
Nieuwe mensen worden niet meer uitgenodigd voor gesprek...

mvg
Alt
 
Oktober he. Dat heb ik ook gehoord, maar er was nog een kans dat er in april nog een opleiding zou gaan draaien. Ben benieuwd, heb namelijk wel erg veel zin om te beginnen.
Commander: Ik heb het via een kennis bij Trans. Is trouwens ook wat ik hoorde tijdens het gesprek.

ALt: Ik neem aan dat jij bij Trans zit?
 
ALt: Ik neem aan dat jij bij Trans zit?

Yep...

Geen idee trouwens of er wel of niet nog een klas in april start..
Dergelijke dingen worden niet echt gecommuniceerd namelijk..
Wist alleen dat er niemand meer uitgenodigd wordt door dat een goede vriend van mij niet meer hoefde te komen.

mvg....
 
Er word inderdaad niet meer uitgenodigt. 2 goede vrienden van mij hoefden ook niet meer te komen.
Dodo228: Toen ik het telefoontje kreeg dat ik aangenomen was, werd er verteld dat ik in de holdingpool zat. En dat ik in de eerstvolgende opleiding zou zitten. En dat kon wel oktober zijn werd er verteld.

Ciao
 
Aha, ok. Nou ik heb Trans effe gebeld en dat verhaal klopt idd. Na de zomer weer, wat ook kan inhouden feb 2008. Wellicht tot in oktober dan CDR.
 
Back
Top