Aannames Transavia

Wie weer er het fijne van, hoeveel mensen hebben ze nodig? Wat zijn de vereisten qua leeftijd etc uren. Daar ben ik wel benieuwd naar? IZ :D jij moet er wel het fijne van weten nietwaar?
 
Het fijne: Ruim 50 nieuwe FO's, en er worden heel diverse mensen geselecteerd. Van ab initio's tot mensen van boven de 30 met veel ervaring.
 
Ik begreep dat ze voorlopig genoeg hebben? laatste groep start de TR in Feb. en deze is al compleet

Tot sept. 07 dacht ik niemand meer nodig. Maar goed.. als iemand info uit (een wel heel) betrouwbare bron heeft, die afwijkt met de mijne.. hoor ik dat gaarne!

Groeten!

Sjorske
 
Mag ik aan je vragen waar je die info vandaan hebt Sjorske. Van iemand binnen Trans of van horen zeggen? Je schreef van een zeer betrouwbare bron :p: ?


Gegroet
 
Via iemand binnen Trans..

Ik hoop dat je gelijk hebt Iz!,

Groeten


ILS, ik bedoelde dat als iemand anders info uit n betrouwbare bron heeft, deze welkom is. De betrouwbaarheid van mijn eigen bron heb ik niks over gezegd. Ik hoop dat de persoon in kwestie het bij t verkeerde eind heeft dus.
 
Ik heb gehoord dat ze wel bijna vol zitten... En dat ze nog maar een paar gaatjes moeten vullen..

At least thats what i heared..

Cheerio. o/
 
Ze zijn idd nog bezig. Ik weet dat er half dec nog gesprekken gaan plaats vinden. Het is echter niet zeker of er nog plek is om die mensen dit jaar op te leiden of dat dat na de zomer gaat gebeuren. eea is afh van de grote baas (AF-KLM).

Correct me if I'm wrong.....
 
Voor nieuwe vragen s.v.p. een nieuw topic starten. Vragen tussendoor halen de vaart er uit en leiden het topic een andere kant op.
 
De ruimte om mensen op te leiden heeft helemaal niks met AF/KLM te maken. Er is een nieuwe sim bij in Hoofddorp (CAE) en binnenkort komt nog een sim in Oude Meer op de lijn, capaciteit genoeg.
 
Back
Top