Aannames Transavia

Ok thnx. Om dan nog maar meteen wat geruchten de lucht in te slingeren. Bij de Koninklijke gaat het gerucht dat ze deze zomer 73 crews gaan uitlenen aan Trans om uit te helpen ivm het opzetten van TransFrans. BLijkbaar levert Trans wat mensen om de zaak op te zetten, waardoor ze vliegers tekort komen.
 
Ok thnx. Om dan nog maar meteen wat geruchten de lucht in te slingeren. Bij de Koninklijke gaat het gerucht dat ze deze zomer 73 crews gaan uitlenen aan Trans om uit te helpen ivm het opzetten van TransFrans. BLijkbaar levert Trans wat mensen om de zaak op te zetten, waardoor ze vliegers tekort komen.


Dodo:

Bronnen?

:eek!:
 
Dodo, Ik weet niet of je ook bij de club zit...

Maar deze geruchten heb ik nog nergens gehoord.. En het lijkt me dat nieuws zoals dit razend snel het bedrijf door gaat..
Verder is er ook nog geen enkele publicatie of iets dergelijks geweest..

Je hoord mij overigens niet zeggen dat het BS is. KLM heeft in het verleden vaker Trans vluchten gevlogen. Maar denk niet dat ze dat in dit geval zullen gaan doen..
En zoals ik al zei... Voor zover de vliegers weten gaat er helemaal niemand naar Viva le France... al lijkt me het best aardig :grijns:

cheers.
 
Was het niet zo dat het een nieuw opterichten bedrijf is en het enige verband dat HV vliegers voorrang kregen bij de selectie....?
Of betreft dit gerucht (waar of niet) alleen de opstart fase....
 
Het is ook niet zo. Kans is wel dat tijdens piek momenten in de zomer een KLM kist, eventueel met crew voor bepaalde vluchten wordt ingehuurd.
 
Ben blij dat ook bowstring iets zinnigs te melden heeft.
Ik heb ook gelezen dat Trans geen vliegers gaat leveren aan de franse afdeling. En dus zou dit gerucht in tegenspraak zijn met wat er eerder, oa door Trans zelf, is geschreven.
Kan me voorstellen dat kantoor personeel (wat ook vliegt) wel die kant op gaat om de zaak op te zetten. Dit zou tot krapte kunnen leiden.
Nogmaals het is iets wat ik gehoord heb en ik was benieuwd of er meer zijn die zoiets opgevangen hebben.
Niet dat het iets met toekomstige aannames te maken heeft, want het zou alleen om de zomer gaan. Wellicht zoiets als Iz aangeeft.
 
Inderdaad is het zo dat we in principe geen vliegers leveren voor AF/Transavia. Maar dat kan net zo snel weer veranderen natuurlijk. Het heet nou eenmaal luchtvaart. Maar voorlopig dus even niet.
 
Door beperkte opleidings-capaciteit (lees: de franse tak gaat voor) zijn er opleidingen geannuleerd. Uit de wandelgang volgend jaar +/- 30man aannames + 20 upgrades (dus bovenop de geannuleerde klassen).
 
Volgens mij zijn er 2 klassen gecanceld.

En stonder er nog 4 jongens klaar voor als er een derde klas zou beginnen. Dus er zijn waarschijnlijk al 3 volle klassen.

Ciao
 
De grootste reden dat er afgelopen winterseizoen klassen zijn gecanceld is omdat de doorstroom na KLM niet zo groot was als verwacht.
Op dit moment zitten er nog ongeveer 20HV-ers in de selectie.
Dit heeft er voor gezorgd dat er in totaal 4 klassen gecanceld zijn.
 
over geruchten gesproken....

over geruchten gesproken....

Plus 30 nieuwe kisten!!!



Denk dat het aantal hierboven lichtelijk optimistisch is..
maar kan aan mij liggen.

Waar komen die geruchten eigelijk vandaan ?? :biertje:

30 nieuwe kisten?...bier?....waar komt dat dan vandaan? :confused:

Climb350
 
Met al die gecancellede klassen...heeft het dan nog wel zin om in de komende maanden te solliciteren?
 
Met al die gecancellede klassen...heeft het dan nog wel zin om in de komende maanden te solliciteren?

Ja, natuurlijk! Wie niet waagt wie niet wint! :duh:

Maar, waarschijnlijk zal je wel lang moeten wachten tussen het moment van aanname en de daadwerkelijke indienst treding.
 
Maar, waarschijnlijk zal je wel lang moeten wachten tussen het moment van aanname en de daadwerkelijke indienst treding.

Laten ze je dan wel op selectie komen en weten dat ze je aan willen nemen of zeggen ze gewoon dat je maar moet wachten en als je geluk hebt is er over een paar maanden wel een plekje vrij? Dat is namelijk vrij riskant.
 
Last edited:
Back
Top