Aannames Transavia

Geen onaardig bedrijf hoor Transavia maar als ik het overnieuw had mogen doen dan zou ik het toch bij Martinair of KLM proberen.
Kun je behalve short haul ook ica vliegen en als je het ene zat bent opteren voor het andere.
 
Hoorde dat Transavia deze maand weer mensen gaat aan nemen!

Kan iemand mij vertellen of dit waar is of weer zo's via via fabeltje?
 
Hoorde laatst in de wandelgangen.. dat er vanaf volgende maand geen commerciele luchtvaart meer is omdat alle auto's dan kunnen vliegen:)

:biertje:
 
Had nog wel ff een vraagje over t solliciteren. Als je je nou hebt ingeschreven bij transavia op hun site, moet je dat gewoon wachten tot zij contact met jou opnemen? Of kan een sollicitatie-briefje geen kwaad?
 
Ze nemen contact met jou op.
Er zijn wel creatievelingen geweest die belden met een of ander smoesje en de volgende dag werden uitgenodigd. Was misschien toeval, maar misschien ook niet...

Hebben ze wel een keer je gegevens gezien, je stem gehoord, net ff je file aangeklikt etc etc. Kan allemaal in je voordeel werken. Als je echter belt en je wekt irritatie omdat je toevallig de 10de bent die dag, heb je weer pech.
Lastige keuze !
 
Daarom...dus zit nog even te twijfelen. T is zo moeilijk om te blijven wachten totdat zij contact met jou opnemen! Maargoed gelukkig wel wat andere opties achter de hand. Maar dit zou leuk zijn!
 
Maar om er nu al achteraan te gaan is te vroeg in het jaar zou ik zeggen. Wacht tot augustus, dan gaan de files weer open en vanaf september ongeveer zal wordt er normaal gesproken weer opgeleid.... Tenminste zo was het in het verleden, maar je weet wat ze zeggen. In het verleden behaalde rendement biedt geen garantie voor de toekomst..
 
Uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er einde zomer 2007 voor het derde achtereenvolgende jaar opgeleid gaat worden.
Bron is iemand binnen HV uit de aannameselectie.
Verwachtte aantal aan te nemen co-piloten is 52.
 
transavia

transavia

ik werd onlangs gebeld, maar kan helaas die datum niet.
Maar goed mochten ze me nog een keer bellen, kan iemand mij wat informatie sturen over de selectie voor trans?
wat kun je bijvoorbeeld verwachten in het 1ste gesprek?
 
Ik heb een uitgebreide "handleiding" voor de Trans-selectie in de kennis-bank geplaatst.
Er zijn inmddels al een aantal mensen uitgenodigd voor gesprekken dus er gaat zeker wat gebeuren qua aannames komende winter!
 
Ik heb gehoord dat alle uitnodigingen reeds verstuurd zijn..
Heb geen idee of er nog een ronde volgt ja/nee.

Good luck voor de mensen die op selectie mogen komen.

Grtz.
 
Wat is je bron... schijnt dat er meer gebeld wordt dan verstuurd per post, namelijk!

Personeelszaken...

Plus dat een maat van mij op de reservelijst stond.
Hem hadden ze verteld dat alle uitnodigingen reeds gedaan waren.
Als er uitvallers waren zouden ze hem bellen.. (hebben ze overigens wel gedaan).

Hopelijk een satisfactory antwoord.
groeten..
 
Hoppa!

Ik ben vandaag gebeld. 1 november heb ik introductie dag:p: en dan 8 november beginnen! Ik kan niet wachten!

mvg
Commander
 
Als je iemand kent met 73 boeken of een CBT cd zou ik daarmee vast beginnen.
Je krijgt normaal gesproken maar 1 kans dus moet je alles op alles zetten om het in 1 keer te halen.
Wat voorbereiding kan dan geen kwaad.
Succes!
 
Back
Top