Foxtrot Lima
Member
Teleurstellen doe je me niet, want ik vind voorlopig BGO ver genoeg weg en vermaak me prima in Europa . Al zou ik het niet erg vinden als er wat co-piloten boven mij op de lijst vertrekken hoor.. En ja er zijn echt co-piloten naar de A340 gegaan, ik weet niet het aantal, maar er zijn er meerdere van CLH naar de A340 gegaan. Ik heb er twee gesproken in hun laatste weken dat ze bij CLH werkten en zij waren niet de enige.
Je hebt gelijk dat bijna alles op 0 staat. Maar zoals je zegt is dat snel weer aangepast. Alle signalen zijn inderdaad dat voorlopig alles dicht zit. Echter de info uit m'n vorige post dateert van afgelopen vrijdag en komt van een TRE waarmee ik in Berlijn was. Hij had de info mbt de aanvraag voor capactiteit die ochtend van CST gekregen.
Hij voegde hier aan toe dat er tot nader orde geen wissels zijn naar Cargo of de EMJ (KTV) maar er wel weer wissels naar de 340 in de lucht hangen. De capaciteit bij CLH co's is nu voldoende.
Al met al hoop ik ook voor iedereen die op zoek ik naar een baan, of snel wil wisselen dat er inderdaad snel weer aangenomen wordt / wisselmogelijkheden zijn. Ik kijk het allemaal lekker even aan, zit hier prima, maar sluit niet uit in de toekomst een keer een mooie kans te grijpen als die zich voordoet. De wissels naar de A340 afgelopen jaar waren ook ad-hoc. Hiervoor was inderdaad geen aparte wissellijst.
Je hebt gelijk dat bijna alles op 0 staat. Maar zoals je zegt is dat snel weer aangepast. Alle signalen zijn inderdaad dat voorlopig alles dicht zit. Echter de info uit m'n vorige post dateert van afgelopen vrijdag en komt van een TRE waarmee ik in Berlijn was. Hij had de info mbt de aanvraag voor capactiteit die ochtend van CST gekregen.
Hij voegde hier aan toe dat er tot nader orde geen wissels zijn naar Cargo of de EMJ (KTV) maar er wel weer wissels naar de 340 in de lucht hangen. De capaciteit bij CLH co's is nu voldoende.
Al met al hoop ik ook voor iedereen die op zoek ik naar een baan, of snel wil wisselen dat er inderdaad snel weer aangenomen wordt / wisselmogelijkheden zijn. Ik kijk het allemaal lekker even aan, zit hier prima, maar sluit niet uit in de toekomst een keer een mooie kans te grijpen als die zich voordoet. De wissels naar de A340 afgelopen jaar waren ook ad-hoc. Hiervoor was inderdaad geen aparte wissellijst.