Thioda
Member
Het LH projekt Direct4you (of was het direct4U?) gaat de kleinere bedrijfjes die LH direktverbindingen verzorgen potentieel de nek omdraaien.
Bedoel je de kwestie met Contact Air?
Het LH projekt Direct4you (of was het direct4U?) gaat de kleinere bedrijfjes die LH direktverbindingen verzorgen potentieel de nek omdraaien.
Volgens mij is de essentie van de plannen dat ze veel dingen die nu nog door regionals gedaan worden (zoals Augsburg, Eurowings) vervangen gaan worden door low-cost achtige verbindingen met grotere kisten, het liefst nog wat goedkoper dan GWI. Ik denk niet dat ze zoals gepland EW erbij kunnen betrekken, omdat dat tegen de afspraken binnen het KTV in gaat.Bedoel je de kwestie met Contact Air?
Hoorde trouwens gisteren van een collega, dat hij weer gehoord had (dus uit derde hand of zo), dat LH zelf tot eind 2013 met bijna geen aannames rekent, zelfs bij NFF uit Bremen.
Nu heb ik de mogelijkheid om komende maand selectie te doen bij Ryanair. De keuze tussen GWI en Ryanair was natuurlijk erg makkelijk geweest, maar door de huidige situatie bij GWI begin ik toch te twijfelen.
Ook bij Condor zijn de wachtrijen voor het interview enorm.
Heb zelfs van iemand al 6 maanden wachttijd gehoord. (nu weet ik niet hoe assertief zo iemand is) maar uit eigen ervaring: (3 maanden geleden sinds Grading) ik bel iedere week, maar ik lijk steeds achter het net te vissen voor Terminen.
Sowieso dit jaar en begin volgend jaar zullen er geen nieuwe TR klassen starten, over het verdere verloop van 2013 is nog niks te zeggen.
Nu moet ik wel zeggen dat GWI helemaal op de schop gaat en er een nieuwe maatschappij word opgezet.Dus de hele situatie kan heel snel
en heel heftig veranderen.
ben benieuwd wat ze nu precies willen en wanneer het gaat beginnen