Search results

  1. The Flyer

    Close Call 2.0

    Onder het topic "Weer een mooie Video, Part III" kan ik 'm niet plaatsen.... gevalletje contaminated runway. :eek::eek::eek: hwPNw2wSvc0
  2. The Flyer

    Apenpak aan of uit?

    Ik vlieg gemiddeld 4 keer peer maand naar MUC. Vaak met LH, maar ook regelmatig met de KLM. Naar MUC altijd in Uniform. Nu werd ik vandaag, tijdens het boarden bij de gate aangesproken door een grond stewardess dat ik mijn uniform aan had. Of ik me zo nog ging omkleden? Ze vertelde me mij dat ik...
  3. The Flyer

    Skiën in MUC

    Heren van de MUC liga, Ik heb dinsdag 4jan een dag niks te doen in MUC en heb mijn ski kleren bij me:593: We heeft er tijd en zin in een dagje skiën??? PM me!
  4. The Flyer

    Er komt weer een plekje vrij....

    En wel in een standby penthouse in Kelsterbach (FRA). Het is "shareware" met nog 4 ander NL-ers. geïnteresseerd? PM me! Groeten
  5. The Flyer

    IMC tijdens VFR vliegen kan ook BIJNA fataal zijn...

    Deze kwam ik op Dumpert tegen...:eek!: Deze past eigenlijk wel op Discovery Channel met: i shouldn't be alive. http://www.dumpert.nl/mediabase/695261/2c1a6c02/vliegtuigje_raakt_boomtoppen.html
  6. The Flyer

    CLH en Eurowing samen??

    Hoorde vandaag een gerucht dat CLH en Eurowings samen gaan. Klopt dit?
  7. The Flyer

    Hypotheek met half NL en half buitenland inkomen.

    Beste Airworkers, Ik werk in Duitsland en woon in NL. Ik ben van plan mijn huidige appartement in AMS te gaan verkopen en wat groters te gaan kopen samen met mijn vriendin(zij verdient gewoon in NL). Mijn huidige appartement heb ik gekocht met een goede hypotheek via een goede en betrouwbare...
  8. The Flyer

    World's strangest airport names

    Dit kwam ik vanmorgen tegen, Er zitten erg mooie namen tussen:grijns: Batman, Moron, Brest, Old Crow, Mafia, and Asbestos Hill are some of the names that have been included in a list of the world’s funniest, rudest and weirdest airport names. Australian airports Useless Loop, Broken Hill...
  9. The Flyer

    WTF

    Uhh, iemand een idee? De kerstman die wat vroeg onderweg was, superman of toch een constructie fout/failure???
  10. The Flyer

    Bijna duizend piloten United Airlines verplicht naar huis

    Bijna duizend piloten United Airlines verplicht naar huis 24-06-2008 CHICAGO - Ongeveer 950 piloten van United Airlines moeten rekenen op een brief waarin staat dat ze voorlopig niet meer aan de slag kunnen. Dat heeft United maandag (23 juni) bekendgemaakt, zo melden Amerikaanse media. De...
  11. The Flyer

    Roemeens vliegtuig raakt voertuig tijdens de start

    31-12-2007 BOEKAREST - Een vliegtuig van de Roemeense luchtvaartmaatschappij Tarom is zondag (30 december) vlak voor de start vanaf de luchthaven van Boekarest in botsing gekomen met een voertuig. De Boeing 737-300 is daarbij flink beschadigd, maar niemand raakte gewond. Op het moment van de...
  12. The Flyer

    Alles wird gut.....

    Lufthansa stopt samenwerking NetJets ondanks succes zakenjetservice 07-12-2007 FRANKFURT - Twee jaar na de start van Lufthansa Private Jet (LPJ), waarbij passagiers van Lufthansa met een zakenjet van NetJets naar talloze Europese luchthavens kunnen vliegen, staakt Lufthansa haar samenwerking...
  13. The Flyer

    Mega order

    Ja, er worden wel vaker mega orders geplaatst, maar dit is inmiddels al de 100.000ste mega order..... Emirates bestelt 93 vliegtuigen bij Airbus en Boeing 11-11-2007 DUBAI - Luchtvaartmaatschappij Emirates heeft op de Dubai Air Show meteen alle ogen op haar weten te richten door een...
  14. The Flyer

    Hond voorkomt vliegramp

    ROME - Op het vliegveld Fiumicino van Rome heeft een hond een dreigende vliegramp op het nippertje voorkomen. Een Boeing 737 dreigde met open laadklep te starten, toen een hondje dat in de laadruimte werd vervoerd, zich uit zijn kooi wist te bevrijden. De hond sprong uit het vliegtuig en liep...
  15. The Flyer

    Citation met watervrees...

    Ongeloofelijk! Dit moet je zien! Deze kist maakt eerst een landing met veel te veel tailwind, ditch-t (hoe schrijf je dit in goed nederlands??) in een rivier/meertje. Inzittenden worden door een bootje gered en dit kist probeert op eigen gelegenheid uit het water te komen....:1855: Toch volgende...
  16. The Flyer

    Nachtstop FLR

    Steeds vaker hoor ik vliegende hollanders op de 118.300 van FLR (niet zijnde CLH wat die ken ik inmiddels wel ;) ) Maar bijvoorbeeld Cityjet. Ik neem aan dat jullie daar ook nachtstopjes hebben; Misschien leuk om eens een birra in FLR te doen! :biertje: Ik ben er pas weer in Januari, maar laat...
  17. The Flyer

    Uitspraak inzake Belasting...

    We raken er niet over uitgesproken.... Ik kreeg weer eens zo'n "blauwe" in de brievenbus, same shit different year..... Wanneer komt die uitspraak nou van de rechter over of we nou wel of geen belasting moeten betalen.... Please inform... Groeten
  18. The Flyer

    Lekker bij-de-hand!!

    Een mail naar je bedrijfs inbox sturen om uit de VC te stappen! Zonder er ook maar bij te schrijven wie de afzender is! Laat ieder voor zich beslissen wat ie doet! Maar dit vind ik echt geen stijl! Krijgen we binnekort ook een Junk mail box??
  19. The Flyer

    Proceedings niet betaald, maar wel berekend voor Finazamt!

    Voor de dubbel belasting betalers: Ik kreeg de tabel voor de berekening van het in/auslandteil van CLH. Tot mijn grote verbazing worden alle proceedings meegeteld, waardoor mijn auslandteil met + 10% afneemt. Verklaring van CLH: Voor het Finanzamt is het niet van belang hoe ons Tarifvertrag in...
  20. The Flyer

    Niks nieuws maar toch.... just for info...

    Dit las ik via het VC forum.... Niet dat wij (de eerlijke NL-ers) hier ons zorgen over moeten maken. Bron
Back
Top