Proceedings niet betaald, maar wel berekend voor Finazamt!

The Flyer

New member
Voor de dubbel belasting betalers:

Ik kreeg de tabel voor de berekening van het in/auslandteil van CLH. Tot mijn grote verbazing worden alle proceedings meegeteld, waardoor mijn auslandteil met + 10% afneemt.
Verklaring van CLH: Voor het Finanzamt is het niet van belang hoe ons Tarifvertrag in elkaar zit, oftewel, HARTELIJK GEFELICTEERD, we worden weer genaaid!

CLH weigert de tabel aan te passen....

G'day!
 
Ik heb er ook over gebeld. Probleem ligt alleen niet bij clh maar bij het finanzamt. Dit is namelijk een tabel die het finanzamt accepteerd en iedere andere, behalve onze oude, dus niet. Dit model dat we nu hebben is namelijk hetzelfde model dat bij Passage gebruikt wordt. Ik vind het ook naaierij maar als we erop gaan staan dat het wordt veranderd, heb je kans dat ze het OF niet gaan accepteren, OF dat ze dan ook alle andere dingen in de tabel gaan schrappen die juist wel in ons voordeel werken.

Cheers!
 
W...T...F???

Ja , je zuster op een houtvlot!
We gaan de vrundinnen Block c.s.weer eens een jaartje of anderhalf gek maken daar...

In die tabel gaat 't erom te bepalen welk deel "in Duitsland verdiend salaris" is en aangezien deadheaden geen ruk met je salaris te maken heeft (godv§$%&gloeiende..)bij CLH mogen ze dat echt niet zomaar opeens meerekenen.Ze kunnen m'n rug op met die goedgekeurde tabel!
Als 't voor de rechter mocht komen krijgt 't Finanzamt dan ook vierkant op z'n lazer.

Naja, zoals gezegd-Pik dit niet en ik ga ze in ieder geval helemaal gek vervelen daar in Hamburg , het zijn maar gewoon ambtenaren ,die maken echt de wetten niet!

Het werd tijd dat ik weer eens wat te bakkeleien had met t Finanzamt, heb nu al 3 weken geen brief meer van ze gehad:grijns: :grijns:
 
Mij hebben ze voor de verandering weer eens progressievoorbehoud toegepast. 3x raden waarheen ik aan het bellen en schrijven ben. Deze tent is net zo erg als de VC aan het worden, of was het dat al?
 
Oorspronkelijk gepost door Slambam!
Dit is namelijk een tabel die het finanzamt accepteerd en iedere andere, behalve onze oude, dus niet.

Dus als ik zelf de tabel invul (wat ik al gedaan had voor dat ze met dit kwamen, maar das een ander verhaal) ZONDER DH's, moet dat ook gaan??
 
Het vreemde is dat ik vorig jaar het ook zonder DH berekend heb.....en dat was inorde!!!
 
Misschien gewoon een beetje rustig houden allemaal, voor ze de boel helemaal opdoeken...en dan nog...jullie moeten in Nederland toch evengoed al het "niet belaste Auslandsteil" teugbetalen, wat maakt het dan uit, die 10% meer of minder...:grijns: ! Groetjes !
 
Back
Top