Nachtstop FLR

The Flyer

New member
Steeds vaker hoor ik vliegende hollanders op de 118.300 van FLR (niet zijnde CLH wat die ken ik inmiddels wel ;) ) Maar bijvoorbeeld Cityjet. Ik neem aan dat jullie daar ook nachtstopjes hebben; Misschien leuk om eens een birra in FLR te doen! :biertje:
Ik ben er pas weer in Januari, maar laat nog wel even weten wanneer.

Groeten Maarten
 
Last edited:
Ik ben er ook wel eens met Tyrolean, alleen wij komen vrij laat aan en gaan ook heel vroeg weer weg.
 
ja veel te vroeg weg!!

Maar The Flyer als je in FLR bent, kunnen we best tegen 2300 uur ergens een cola (bier kan niet officieel :D ) en pizza pakken!
Waar pitten jullie in FLR ?
 
Wij zitten in het Grand Hotel Adriatico, een hotelletje in de buurt van het station, check even Fürher Bonker.de :grijns: :grijns: :grijns:

Zover ik het nu kan overzien deze maand voor mij even geen FLR N/S due to URLAUB:D

Waar zitten jullie?
 
Wij zitten ook in dat hotel, bij welke club vlieg jij FLyer ? Ik heb daar 's ochtends wel eens een CLH-er gehoord op de freq. met een NL accent.
 
Ook bij CLH, kijk, zo worden de kansen op een bier.... uhh Cola een stuk groter!

In de winter hebben we alleen ex FRA een N/S in FLR, in de zomer ex MUC en FRA.

Groeten!
 
CityJet zit in t Hilton, helaas niet in t centrum... Ook een korte N/S, net genoeg tijd voor een pizzaatje met een flesje chianti. Volgende morgen 0545lcl weer aanmelden.... Bummer
 
Back
Top