Lekker bij-de-hand!!

The Flyer

New member
Een mail naar je bedrijfs inbox sturen om uit de VC te stappen! Zonder er ook maar bij te schrijven wie de afzender is!
Laat ieder voor zich beslissen wat ie doet! Maar dit vind ik echt geen stijl!

Krijgen we binnekort ook een Junk mail box??
 
"Art und Weise"vond ik ook nogal brutaal, maar het idee erachter is wel terecht m.i.
Het schijnt een flinke steen in de vijver die VC heet te zijn geweest- misschien worden ze eens wakker in Neu-Isenburg...maar ik denk eigenlijk van niet!
 
Nieuw gerucht/roddel dat ik gisteren hoorde! Beide tk's waren er min of meer over eens dat we in de ktv zouden komen en Sturm schijnt achter de ruggen om van de tk's met beide managements te hebben afgesproken dat er nu 30 passage co's als cpt naar cityline gaan en er 30 cityliners naar passage kunnen wisselen en dat ktv verhaal dus "vom Tisch" is! Tis een gerucht, maargoed...wie weet meer?

Cheers!
 
Vraag 't eens aan zo'n VC-er , die weten van de hoed en de rand schijnbaar:p:
 
Geruchten en roddels zijn er alleen maar om je druk over te maken. Zolang niets officieel is maak ik me niet teveel zorgen ! "Ik hoorde...en het schijnt dat...", ik zou er niet teveel aandacht aan besteden ! Groetjes !
 
Oorspronkelijk gepost door Barberpole
Volgende week wordt iedereen wakker hoop ik.

Uhh, was even 3 weken niet op de lijn, verklaar je nader.....
En ga nu niet zeggen dat je dat niet hier kunt posten:rolleyes:
 
Ik ga ervan uit dat de VC eind maart duidelijk maakt of we wel of niet aan de KTV gehangen worden. Als dat niet gebeurt, wat ik verwacht, dan denk ik dat meerdere mensen de VC gaan verlaten.
 
Ben 't wel eens met herma-
"He said , she said" , daar hebben we niks aan.Laawwe maar afwachten tot er iets concreets bekend gemaakt wordt..Hoor ook zoveel op de lijn
 
Slam, wat dacht je dat er met de kop van Sturm gebeurt als dit geruchtje waar zou zijn?
Ergo, verwijs het alvast maar naar de prullenbak dit verhaal.
 
sturm is history,

net de nieuwe VC vorstands kandidaten lwahl lijst gekregen en daar staat hij niet meer bij.

Degene die het nu waarschijnlijk gaat worden is geloof ik bij aeroloyd begonnen. Hopelijk een wat minder LHonly minded VC in de toekomst.
 
Die kerel van ex-Aero Lloyd heet Tim Würfel, de huidige Vize-Präsident van de VC, schijnt heel OK te zijn...Ik weet al wie ik ga aankruisen ! Groetjes !
 
je kan alleen maar ja of nee antwoorden tegen de hele club, niet per individu. ik ben eventjes recalcitrant geweest met het Air One verhaal in de achtergrond.
 
Inderdaad Robin200, maar ´t allerbelangrijkste is dat Von Sturm er niet meer bij staat ! De kans dat Würfel de nieuwe "chef" wordt van de VC is dan ook weer groot, temeer daar hij reeds Vize-Chef was/is. ´k Ga verder Urlauben, 2 weken U + 7 OFF Tage erachteraan, mijn rooster voor april is meer dan...ehum...goed ! Groetjes !
 
Ja lekker is dat en dat durf je nog te posten ook!:)

Nah goed dan, laatste week T met 4(!!!)x O vooraan eraan geplakt gekregen...:p:
 
Jullie kennen de juste mensen in CGN ofwa?2 Vijf-en een 6 -Tageskette met 2 OFF ertussen...en dat dan nog in een maand met een week U:passed:
 
Back
Top