Uitspraak inzake Belasting...

The Flyer

New member
We raken er niet over uitgesproken....

Ik kreeg weer eens zo'n "blauwe" in de brievenbus, same shit different year.....

Wanneer komt die uitspraak nou van de rechter over of we nou wel of geen belasting moeten betalen....

Please inform...

Groeten
 
laatste info die ik heb gekregen:

zitting was op 29 mei, gerechtshof dacht binnen 3 maanden (dus voor 29 augustus) uitspraak te doen. Kennelijk wat vertraging opgelopen...

afwachten dus ... (het beroemde Lufthansa CityLine motto...)

groeten van C, zittend op de belastingcenten
 
Onzin.Wel even de volgorde aanhouden;

1.Aangifte doen( dat moet je namelijk altijd als je in Nederland woonachtig bent , al zijn de meningen daar over verdeeld - de wet is daar vrij duidelijk in...) , 2.je voorlopige aanslag afwachten 3.OF niks betalen OF wel wat moeten betalen en dan 4. allereerst uitstel vragen over het gehele bedrag en 5. bezwaar , als ze dat niet toekennen 6.beroep

Volgende consult gaat wel kosten hoor.....
 
Jaapie, ONZIN.

punt 1: Uitstel aanvragen om aangifte te doen kan ook, doe ik namelijk. tot nader orde hoef ik geen aangifte te doen...

gratis advies !!
gr
C
 
Over Nederland. Je kunt hier gewoon uitstel vragen om aangifte te mogen doen. Geen onzin dus!!
 
Nog een gratis advies...aangifte doen...betalen en afwachten.

Wordt het proces gewonnen, krijg je alles terug met rente. Die voor 2004 ligt op 5% ligt. Omgekeerd als het verloren wordt, moet je met rente betalen. Dat levert dus een verliessituatie op, want er is geen spaarrekening te vinden met 5% rente.

Helemaal gratis dit advies. En het levert je sowieso geld op!
 
Okee, vraag is dan , komt van uitstel ook afstel:grijns: ?
En heb grote morele bezwaren tegen eerst betalen:gelijk krijgen is 1 maar je centen terugkrijgen...

Affijn , succes er maar weer mee iedereen.
 
jaap stobbe said:
Okee, vraag is dan , komt van uitstel ook afstel:grijns: ?
En heb grote morele bezwaren tegen eerst betalen:gelijk krijgen is 1 maar je centen terugkrijgen...
.

wat denk je nou zelf, jurist:p:
 
Back
Top