Search results

  1. P

    Welke vliegschool?

    Mensen wie raadt mij een goede vliegschool aan in binnen NL. Ik denk zelf aan Stella..:naund:
  2. P

    Klote financiering

    Mensen, Volgende jaar ga ik de testen doen bij Stella. Maar mijn leeftijd 26 op dit moment. Vorige jaar eind Januari heeft de ABN-AMRO van 29 naar 26 verscherpt. Als ik de financiering volgende jaar ga aanvragen, dan ben ik al inmiddels 27 dus weer net een jaar te laat. Ik krijg letterlijk al...
  3. P

    Luchttaxi met PPL

    Hallo heren, Ik wil mijn PPL behalen daarna wil ik in mijn vrijetijden gaan vliegen. Maar ik wil ook bijvoorbeeld mensen wegbrengen en ophalen bijvoorbeeld als een luchttaxi. Had gehoord dat ik daarvoor een CPL moet hebben. Hoe duur zijn de opleidingen? en wat komen er allemaal erbij kijken...
  4. P

    MBO diploma en een baan

    Hallo mensen, Ik ga binnenkort beginnen met de piloten opleiding. Ik heb een MBO diploma maar ik weet niet tot hoever ik in problemen kan komen als ik ga solliciteren bij een Airline. Heeft iemand een idee welke airlines met een mbo diploma geen probleem zal vinden? :confused:
  5. P

    Goedkoopste vliegschool

    Hallo Heren, Graag wil ik de goedkoopste scholen weten binnen Nederland en buiten Nederland. Ik hoor graag wat van jullie! Take Off :rt:
  6. P

    Financiering nood situatie

    Hallo Heren, Binnenkort ga ik voor me vlieg opleiding naar Graz, in oostenrijk. Ik heb vandaag contact opgenomen met ABN, maar ze verstrekken geen leningen uit voor mensen die in het buitenland gaan studeren. Hebben jullie voor mij tips? waar ik lening kan krijgen. Gr, Eray
  7. P

    Compass vraag

    Hallo jongens, Maandag heb ik de Compass test, alleen ik maak me ernstige zorgen om mijn wiskunde en engels. Natuurlijk zijn er websites die ik ken om de sommen te oefenen. Maar, heeft iemand enige idee, wat voor vragen er voor kunnen komen? bij de wiskunde en engelse test? Groeten, Ernie
  8. P

    Uitrekenen

    Geachte piloten, Hoe bereken ik, een landingstijd? dus bijv: ik zit op FL210 en mijn snelheid is 600 knots. En er is nog 40NM over om te landen. Hoe bereken ik dat nou uit? hoe laat ik ga landen. Want dit heb ik nodig voor mijn testen bij de EPST. Met vriendelijke groeten allemaal :rt:
  9. P

    Selectie

    Heren And the Pilot's of the life.:) Heeft iemand voor mij tipjes? hoe ik de selecties kan voorbereiden? :rt:groetjesss
Back
Top