Welke vliegschool?

Ik zou een een vliegschool in de buurt kiezen. Wat bedoel je met EHZW? Zwolle? Dan zou je bijvoorbeeld naar Lelystad kunnen gaan, of naar Teuge. Vliegscholen genoeg op beide velden.
 
@Flying Nerd, Ja klopt Zwolle. Maar soms hoor ik geen goeie verhalen over Stella, terwijl het een goede opleiding is dacht ik.
 
Ik heb geen ervaring met Stella, maar het lijkt me sowieso niet leuk om (als 32-jarige) tussen allemaal strak geuniformeerde pubers een opleiding te volgen. Eergisteren heb ik een paar theorie-examens gedaan en je kon zo zien welke kandidaten van zo'n vliegschool waren :p. Ik ben zelf heel tevreden met Zelf Vliegen in Lelystad, waar ik bezig ben met PPL. Ik heb geen ervaring met andere vliegscholen, dus of die slechter of beter zijn weet ik niet.
 
Ik zou een een vliegschool in de buurt kiezen. Wat bedoel je met EHZW? Zwolle? Dan zou je bijvoorbeeld naar Lelystad kunnen gaan, of naar Teuge. Vliegscholen genoeg op beide velden.

Dat is wel de laatste criteria waar ik naar zou kijken. Het belangrijkste is denk ik het gevoel dat je zelf bij een school krijgt. Als jij je ergens heel slecht bij voelt, dan, hoe goed de school ook is, wordt het waarschijnlijk een pittige tijd. Ga naar de verschillende opleidingen, spreek ex studenten (niet tijdens de opendag, want die worden er voor betaald), en zet de voor en nadelen van verschillende opleidingen op een rijtje.
 
Dat is wel de laatste criteria waar ik naar zou kijken. Het belangrijkste is denk ik het gevoel dat je zelf bij een school krijgt. Als jij je ergens heel slecht bij voelt, dan, hoe goed de school ook is, wordt het waarschijnlijk een pittige tijd. Ga naar de verschillende opleidingen, spreek ex studenten (niet tijdens de opendag, want die worden er voor betaald), en zet de voor en nadelen van verschillende opleidingen op een rijtje.