Search results

  1. zweuvert

    iFly! Goedkoop leren zweefvliegen in 2014

    (advertorial alert) Omdat zweefvliegers nog altijd aan de top van de Airwork Gelijkheids Piramide staan, veel beroepscollega's ooit het vliegen in de vingers kregen bij het maken van hun eerste minuten in een zweefkist én omdat zweefvliegen natuurlijk onwijs gaaf is, plaats ik hier even een...
  2. zweuvert

    Become a fashionable pilot of a stylish A320 aircraft

    Bibber :stapelge:
  3. zweuvert

    Tien jaar cel voor medewerkers Helios

    http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airlines/Tien_jaar_cel_voor_medewerkers_Helios_wegens_crash_Athene :eek!: Deze mannen zijn veroordeeld voor doodslag! Kan een vertaalfoutje zijn hoor, maar dit lijkt me een nogal overtrokken reactie van de rechtbank in Athene. Een noblame/just...
  4. zweuvert

    Arik Air

    Heeft iemand ervaringen binnen dit bedrijf (based Lagos of Abuja) ? Go of Nogo? Bedankt alvast :)
  5. zweuvert

    Pilot's - and Flying School Day Saturday November 1st

    Meer info: hier Voor alle aspiranten zeker een aanrader om in je agenda te zetten!
  6. zweuvert

    Helpt zweefvliegen wel of niet - deel zoveel

    Als de kosten van zo'n selectie er niet toe doen, zou ik als ik jou was zeker gaan zweefvliegen, dat is bijna altijd een pluspunt bij je selectie :biertje:
  7. zweuvert

    Piloten- en vliegscholen dag 20 oktober

    Erg nuttige dag voor de oriënterenden onder ons. (Als je hiervan nog niet op de hoogte was.) Meer info en onder ander een lijst met deelnemers, vind je hier.
Back
Top