Pilot's - and Flying School Day Saturday November 1st

zweuvert

Member
Op zaterdag 1 november organiseert de Luchtvaart Hobby Shop voor de zesde maal de jaarlijkse piloten- en vliegscholen dag in de winkel in Aalsmeerderbrug.

Tijdens deze dag zullen alle Nederlandse vliegscholen, vliegmedische keuringsinstituten en vliegloopbaan begeleiders vertegenwoordigd zijn om aspirant vliegers te informeren over de mogelijkheden en eisen voor het volgen van een vliegopleiding en de carrièrekansen.

Deze dag zal er ook een groot aantal verkeersvliegers en andere beroepsvliegers aanwezig zijn. Aan hen kan iedereen zijn of haar vragen kwijt, die hij of zij altijd al eens aan een piloot hadden willen stellen.

Toegang is zoals altijd gratis.

De winkel is open van 10.00 uur tot 17.00 uur!

Meer info: hier

Voor alle aspiranten zeker een aanrader om in je agenda te zetten!
 
Last edited:
Leuk nieuws!

Alle gedupeerde studenten kunnen zich melden :grijns:
 
Zeker een aanrader voor iedereen nog niet definitief voor een school heeft gekozen. Het is zeker de moeite waard.

Vorig jaar vonden we het een beetje lastig te vinden (misschien weet Kazeven het nog ;) ), daarom hier alvast een kleine routebeschrijving voor het laatste stukje (hoop dat ie klopt, dit is wat ik me nog herinner):
route hobbyshop.JPG


(Dit is mijn tweehonderdste bericht trouwens. :) )
 
*schop*;)
Aanstaande zaterdag is het zover! Zijn er nog veel airworkers te verwachten?

Het lijstje met deelnemende scholen/organisaties is flink gegroeid en ook nog langer dan voorgaande jaren:

ABN Pilotendesk
Air Centre Europe
Aeromedical Expert Centre
AIS Flight Academy
Air Service Limburg
Dutch Flight Academy
European Aviation Agency
Eindhovense Aeroclub
European Pilot Selection & Training
Flight Simulator Training
Gliding Adventures Europe
Heli Holland
International Centre for Aviation
KLM Luchtvaart School
Koninklijke Luchtmacht
Martinair Vliegschool
Nationale Luchtvaart School Beek
Piloot & Vliegtuig
Schellinger Carrière begeleiding
Stella Aviation Academy
Seppe Air Services

Tot zaterdag?
 
Tsja, kan zijn dat de gegevens van de luchtvaarthobbyshop wat verouderd zijn ;) Ik heb alles gecopy-paste (2x woordwaarde) van hun site...
 
Ooo, ik zal er zeker zijn. Te herkennen aan anjer in het knopsgat van mijn jasje.

Maar zonder grappen. Lijkt mij idd erg nuttig. Nog meer Airworkers van de partij? Sponsert Airwork bv nog de drankjes en/of de bitterballen?
 
denk dat stella helaas niet door de CEO vertegenwoordigd zal zijn, maar door het vaste PR mannetje...
de airwork stand is te herkennen aan mannetjes met aviator zonnebrillen en bittergarnituurtjes ;)
 
Ik denk dat ik ook maar langs ga is altijd nuttig denk ik. En anders eet ik gewoon lekker een bitterbal bij de airwork stand!!
 
Ook de moeite waard om heen te gaan als je de school keuze al heb gemaakt? Ik hoop wat meer informatie over de financiering te krijgen?
 
Ook de moeite waard om heen te gaan als je de school keuze al heb gemaakt? Ik hoop wat meer informatie over de financiering te krijgen?
Volgens mij is het dan ook best de moeite waard, je kan bijv bij de ABN wat meer info krijgen over de financiering of bij Schellinger over de selecties. Eventueel kan je je motivatie voor je keuze ook nog wat beter maken door je ervan te overtuigen dat alle andere scholen die er staan niet datgene bieden wat jij wil ;)
 
Back
Top