Search results

  1. F

    SE vernieuwen

    Goedemiddag allemaal, Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een geldig ATPL(A) en vlieg bij een luchtvaartmaatschappij. Mijn SE is verlopen sinds 2000. Nu lijkt het me leuk om weer Single Engine te gaan vliegen. Ik woon echter in Madrid. Ik heb hier een instructeur met kist gevonden en we...
  2. F

    coco Airbus 330

    Kort vraagje. Het ziet ernaar uit dat ik mogelijk als coco naar de Airbus 330 moet. Kan iemand mij vertellen hoe mijn leven er daar een beetje uit gaat zien. Welke bestemmingen gaat er een coco mee en wat voor rotaties zijn dat ongeveer (on-off days). Many thanks
  3. F

    Roadshow Hartman

    Weet iemand waarneer Peter Hartman een presentatie zal geven in het bemanningscentrum als onderdeel van de roadshow. Ik kan het nergens vinden op MyKLM. Thanks.
  4. F

    Beperkte informatie KLM

    Ik verbaas mij enigzins over de informatie die wij als KLM werknemers krijgen via de diverse media. De aankondiging dat we in het eerste kwartaal van 2009 een schokkende 425 miljoen euro hebben verloren heeft me enigzins met een hopeloos gevoel achtergelaten. Maar het verbaast me dat ik dit via...
  5. F

    Nog meer 'doom en gloom' of komt er 'light at the end of the tunnel'

    Hallo collega's, Ik vroeg me af hoe we denken over de toekomst ontwikkelingen. Aan de ene kant worden er heel voorzichtig wat positieve berichten vanuit de financiele wereld gegeven over de ontwikkeling van de economie. Maar aan de andere kant lijkt dit weinig invloed te hebben op de luchtvaart...
  6. F

    Wie doet het licht uit?

    Het is dan eindelijk officieel. 28 maart 2010 zal de laaste Fokker 50 zijn vlucht maken...
  7. F

    Air Astana

    Zijn er nog vrijwilligers voor Kazachstan?
  8. F

    Charters!

    Het verbaasd me dat niemand dit nieuws nog heeft opgepakt (of niemand neemt de moeite om het op airwork te delen), maar vanaf aankomende week worden er weer charters gevlogen op de Fokker 50. Leuk, top, terug van weg geweest, een welkome aanvulling op het karige schema op de 50. Mij mogen ze uit...
  9. F

    Crewhotel Bangkok

    Hallo allemaal, Ik ga binnenkort waarschijnlijk een paar dagen naar Bangkok. Weet iemand welk crewhotel we daar hebben. Is het daar leuk? Kun je dit hotel tegen een aangenaam tarief reserveren als klm-er? Thanks voor de info!
  10. F

    Dure IPB tickets

    Hallo collega's, Ik moet even klagen. Waarom hebben wij van die belachelijk dure IPB tickets! Ik heb net zitten kijken naar een ticket naar Madrid. Retour IPB kost dat 127 euro....:eek!: Dat is niet alleen maar belasting, het tarief voor klm is 69 euro, de rest is belastingen. Ter vergelijk...
  11. F

    Binding, bieden en IPB voor dummies!

    Hallo allemaal, Binnenkort begin ik bij KLC te vliegen en ik wilde graag een paar vragen stellen (die ik liever niet aan PZ vraag, want ik moet nog beginnen :p:). 1) Hoe lang duurt het op het moment om captain F50 te worden. Tot begin 2007 was dat direct en nu hoor ik verhalen dat er veel meer...
Back
Top