Wie doet het licht uit?

Ben benieuwd wanneer de eerste van links verplicht omgeschoold gaat worden, zal niet lang meer duren nu. Iemand al wat gehoord?

Groeten Supergrover...
 
Polderbaan was enkel voor capaciteitbehoud bedoeld, niet capaciteit vergrotend!;) 'T enige 'voordeel' wat je ervan zult merken is dat je wat minder vaak als een baksteen zult hoeven zakken om daarna naar 220kts te reducen 10NM voor Artip!
 
Last edited:
De KVE en KVF zijn per direct verkocht, aldus NAYAK enigneer. De KVE staat al zonder motoren in de hangar. Komende dagen een paar nieuwe erop en weg is ie. De -VF wordt alleen nog als operationele reserve gebruikt en zal asap hetzelfde lot ondergaan.

Is dit de oorzaak van de snellere phase out of is dit nog eens "on top"?
 
Beetje getuigen van weinig passion voor vliegen, want dat lukt niet zo goed meer dan..

Anyway, topicdrift
 
Dit maakt me heel benieuwd, misschien een link naar dit verhaal? :eek:fftopic:
http://en.wikipedia.org/wiki/Japan_Airlines_Flight_123

Basicly:
-747 heeft tailstrike tijdens landing, waardoor het aft pressure bulkhead beschadigd raakt. Dit wordt niet gerepareerd volgens boeing procedures.
-Tijdens een daaropvolgende vlucht scheurt dat bulkhead, waardoor ondermeer de vertical stabilizer afscheurt.
-747 crasht.
-De reddingsoperatie wordt extreem verknald, waardoor er nog talloze slachtoffers tijdens de nacht sterven. (Japan weigert de hulp van Amerika en bouwt tijdens de nacht een reddingsbasis op in plaats van het beginnen met zoeken naar slachtoffers.)
 
Last edited:
Back
Top