tot voor kort had je op de A330 de "maandagcoco , de dinsdag coco, de woensdag coco enz "
Ach, gaat Martinair toch lekker Cargo doen.
.
Kort vraagje. Het ziet ernaar uit dat ik mogelijk als coco naar de Airbus 330 moet. Kan iemand mij vertellen hoe mijn leven er daar een beetje uit gaat zien. Welke bestemmingen gaat er een coco mee en wat voor rotaties zijn dat ongeveer (on-off days).
Many thanks
Even een vraag er tussendoor. Waarom leidt de KLM je niet gewoon op tot volwaardig co-piloot? Je wordt er toch niet goedkoper op? Of is het vakbondtechnisch niet mogelijk?
Ik heb alleen het gerucht gehoord dat de 330 in de toekomst een aantal vluchten naar de Carribean zou gaan overnemen van de MD11. Heeft iemand hier iets van vernomen? Blijft natuurlijk geruchten. Overigens is de kans een beetje 50/50 voor Airbus of 777, maar ja met het laatste weet ik zowieso wel dat het een leuke tijd gaat worden .
Geruchten :haha:ik denk dat niet lang nadat het nieuwe vliegveld bij Quite open is, KLM met een 777 direct op Quito gaat vliegen,. dat zal waarschijnlijk een beetje het einde van Bonaire-as-we-know-it zijn.
AUA doen we al niet meer,
CUR is teveel holiday om daar geen 747 op te zetten.
SXM/BON naar mp...?
Geruchten :haha:
Quito rechtstreeks
Quito via Panama
Via Guayaquil
Met een 777
Bonaire naar de Airbus
Heb ze allemaal gehoord. Voorlopig MD11 :biertje: