Search results

  1. Strut

    EIN........

    http://www.ed.nl/specials/airport/10744521/Ryanair-wil-basis-Eindhoven-Airport.ece
  2. Strut

    Garantiefonds/ Alle Vliegscholen die dat hebben...

    Dames en heren... Ik zie net dat er weer een nieuwe instelling / Broker in Nederland opduikt... Orbit. Nou weet ik dat ze grondschool en sim trainingen geven. Maar nu hebben ze een contract met Flight training Jerez. En bieden ze een volledig pakket aan. Wat ze net als alle andere scholen...
  3. Strut

    EZY staff travel

    Is er hier misschien iemand op het forum die mij kan helpen aan Staff travel van Easy-jet??? Inruil voor ??????? :angel:
  4. Strut

    Orange

    Dames en Heren, Ik zag dat Orange aircraft leasing mensen aanneemt. Is er iemand die weet of ze al eerder gestart zijn? Weet iemand de TR-fee die betaald moet worden. Ze schrijven daar namelijks niks over? En had zo gehoord dat Rossair/ Orange dat voorheen wel deden? Ben niet geinterreseerd...
  5. Strut

    BVO-2

    Een tijdje geleden ben ik naar een info-dag geweest van de MLD. De beste man had gezegd dat er nog veranderingen gingen plaats vinden in het opleidings-traject m.b.t BVO-2. Kan iemand mij vertellen of die er al zijn?? Het ging geloof ik over dat een Seneca omgerolen werd door een Dornier? En de...
  6. Strut

    Multi uren opbouwen...

    Heeft iemand hier misschien links naar bedrijven waar je multi-uren kan opbouwen??? Thnks:radar:
  7. Strut

    Weer een crash..

    Na het zoeken van een link voor een andere threat kwam ik een artikel tegen in de telegraaf. http://www.telegraaf.nl/binnenland/38940941/Vliegtuigje_neergestort_in_Stadskanaal.html Tragisch wat hier gebeurd is! condoleances aan iedereen die deze mensen kenden, wat mij alleen opviel is dat er...
  8. Strut

    Micro lights...

    Weet hier iemand van jullie hoe het met de regelgeving is, als je al gebreveteerd bent om dan een TMG A te halen??? Thanks......:rolleyes:
  9. Strut

    Charter

    Waardige collega's!!! Weten jullie links van maa's die 100 man kunnen vervoeren naar Cairo en weer terug op dezelde dag? Alvast bedankt!!
  10. Strut

    Reference material @ exams

    Collega's! Na een discussie luid de stelling; Mag je nou wel je reference material meenemen naar het performance Atpl examen, of niet ? Thanks:cool:
  11. Strut

    Atpl en Ivw

    Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met de gang van zaken omtrent het niet halen van de atpl door 1 vak met 74.56 net niet te halen???
  12. Strut

    goeie keus

    Hey , je hebt een goeie keus genomen om de selectie te gaan doen. En als de uitslag positief is, een zeker goeie keus om daar je opleiding te gaan volgen! Zoals Gerbert al aan gaf is de school in een lift en betreft de NAZORG zijn ze ook uitstekend bezig! so go for it!! Ben zelf ook met de...
  13. Strut

    Nieuwe School ?????

    Hallo mensen ik zag laatst dat er een nieuwe FTO is (AIS) op modulaire basis. En dat ze ook een stage traject aanbieden, wat naar mijn mening uniek is. vroeg me af wat jullie mening is? Ben namelijk op zoek naar een goeie school. ??????? groetjes
Back
Top