EZY staff travel

Strut

New member
Is er hier misschien iemand op het forum die mij kan helpen aan Staff travel van Easy-jet??? Inruil voor ???????


:angel:
 
Ik denk dat het lastig is als je de bewuste ezy vlieger niet persoonlijk kent, voor stafftravel heb je een inlogcode nodig die toegang geeft tot allerlei zaken zoals het veranderen van persoonsinformatie, vakantiedagen, rooster etc.
 
als je het via inside.easyjet.com boekt heb je alleen je touch&go codes nodig, en met die kom je weer niet binnen via access.easyjet dus het kan in de praktijk wel zonder dat iemand in het "hoofdscherm" kan komen en dus bij je persoonlijke informatie
 
Mijn trouwma heeft ook de inlogcodes, geen probleem... Alleen een vreemde krijgt ze liever niet. Denk ook niet dat EZ daar blij mee zal zijn...
 
in touch en go kan je dus wel je persoonlijke info veranderen, ook je pincode etc.
om dat aan een vreemde te geven in een vage deal om een blaadje voor een jaar, ik ken niemand die daarmee akkoord zou gaan...

kijk, als jij nou een mooi longhaul ipb ticket voor mij kan regelen ergens volgend jaar dan regel ik een aantal ezy vluchtjes voor je, idee?
 
Back
Top