Atpl en Ivw

Strut

New member
Zijn er misschien mensen die ervaring hebben met de gang van zaken omtrent het niet halen van de atpl door 1 vak met 74.56 net niet te halen???
 
Ik dacht dat van 74.56 naar 75 zou worden afgerond. Je kunt wel een bezwaar indienen. Hoe dat precies in elkaar zit weet ik niet, heb geen ervaring mee.

suc6
E.
 
Hoe kan het nou dat er niet word afgerond? Je uiteindelijke uitslag is toch echt maar twee cijfers (of 3 als je 100% hebt)...
 
Net als op eindexamen waarschijnlijk: 5,49 word geen 5,5 dus is onvoldoende...
 
Hallo,

Ben het volledig met flyter eens. Er is een limiet gesteld. Die heb je niet gehaald, dus je hebt het examen niet gehaald. Heb weleens vaker discussies hierover gehad op de middelbare school. "Ja... ik ben op een tiende gezakt." Nee, je hebt de limiet niet gehaald...


Als je met 25 knopen cross mag landen en je landt met 25,45 knopen dan kun je ook naast de baan eindigen. Ondanks dat 25,45 afgerond 25 is...


Groet Koning
 
MMM, gelukkig is het nog lang niet zo ver... Maar ken verschillende verhalen over dat mensen het in sommige gevallen over mochten doen. Vroeg me af of hier mensen waren die in die situatie hebben gezeten... !:grijns:
 
Deed afdgelopen juli examens en twee personen beweerden bij hoog en laag dat jouw score WEL naar 75 % afgerond zou worden. Weet het zelf niet, bel IVW eens. Ofw8 op de uitslag. Teken beroep aan. Kun je niet gewoon een herexamen doen?

Suc6 iig.
 
Blackbird said:
slagen met een lager gemiddelde omdat je ergens net die 75% hebt gehaald toch ook niet :D?

Nou daar kan ik me wel in vinden. Aan de andere kant, een vak waar je echt moeite mee hebt, ben ik in ieder geval blij met elk resultaat! Je hebt ook niet oneindig zittingen natuurlijk!


Groetjes
 
zelfde probleem als strut

zelfde probleem als strut

he strut is het afgerond of niet, heb namelijk het zelfde probleem als jij, afgerond heb ik het gehaald, anders niet.
ik hoor het wel, suc6 verder met de opleiding
 
Das spannend, naar mijn idee wordt er niet afgerond. maar het vreemde is dat ik en nog een klasgenoot samen 11 fout hadden en samen 76% hebben gehaald, misschien heeft Ivw zelf een vraag eruit gehaald. Ik weet het niet heb ook niet meer gevraagd daar. Was allang blij dat ik hem binnen had. Maar je zou effe kunnen bellen om te vragen hoeveel fout je nou eigenlijk mag hebben en of er een vraag uit de vorige periode is gehaald. And keep your fingers crossed!
Zal voor je duimen, Kl*te VAK!

gr





:cool:
 
Volgens mij wordt er wel afgerond. Iedereen uit mijn klas die vorige maand bij het examen OPS dacht dat ze 1 fout te veel hadden (wat uit zou komen op 74,6%) is wel geslaagd met 75% op hun lijst.
 
Back
Top