Search results

  1. Flying Torquewrench

    Lidmaatschap VNV en rente over lening

    Mijn rentevast periode van mijn lening bij de ABN komt bijna ten einde. Tijdens contact met de aBN zeiden ze dat als je VNV lid bent dat je 1% minder rente over je lening betaalt in vergelijking tot een niet lid. Aangezien ik niet bij een nederlandse maatschappij vlieg kom ik niet in aanmerking...
  2. Flying Torquewrench

    Kroketten, frikadellen

    Van de week iemand gevonden waar je frikadellen, kroketten etc kan kopen. Mijn nederlands feestje is al voorzien van het nodige nederlandse eten. :biertje::D http://www.simplydutchfood.com/SFDDiepvriesNL.htm Indien Diana een link niet toestaat, google dan even op simplydutchfood
  3. Flying Torquewrench

    Afbouwen Loss of license verzekering.

    Waarschijnlijk iets wat velen op dit forum al weten maar toch wil ik even de aandacht op richten. Zelf wist ik het dus niet en heb zodoende jaren te veel betaald. Tijdens het afsluiten van de lening bij de ABN AMRO wordt je verplicht (begrijpelijk) om verschillende verzekeringen af te sluiten...
  4. Flying Torquewrench

    Telefoonnummer ABN Amro Skyport

    Zou iemand mij misschien kunnen helpen aan het directe telefoonnummer van de pilotendesk op Schiphol? Ben nu al drie dagen aan het proberen om de ABN te bereiken maar als je het algemene nummer belt dan willen ze je niet door verbinden. Ze zouden mijn telefoonnummer doorgeven en dan zouden ze...
  5. Flying Torquewrench

    Sporty approach/landing LH A320

    Vanaf pprune geplukt. Intressant dagje in Hamburg voor deze LH A320. http://www.youtube.com/watch?v=eaVx3JOsfJw Helaas het schijnt dat de video van YouTube verwijderd is. In mijn onderstaande post staat wel een link naar de foto. Mocht die ook nog verwijderd worden dan heb ik hem nog wel op...
  6. Flying Torquewrench

    VLM stop operatie met BAe-146.

    ROTTERDAM - VLM Airlines stopt per 1 maart 2008 met het vliegen met de BAe-146 tussen Rotterdam en Londen City. Een woordvoerster van de maatschappij verklaart aan Luchtvaartnieuws.nl / Zakenreisnieuws.nl dat de bezettingsgraad prima is, maar dat de operationele kosten nogal hoog liggen. Om geen...
  7. Flying Torquewrench

    Motorschade Martinair A320?

    Er staat een stukje op Pprune dat een A320 van Martinair motorschade heeft opgelopen aan biede motoren nadat ze boven Turkije door een zandstorm zijn gevlogen. Tevens schijnen er ook twee A320's van BMI en een A320 van Sabena door dezelfde zandstorm gevlogen te zijn. Volgens de poster heeft BMI...
  8. Flying Torquewrench

    Petitie!!

    Beste collega's, Hieronder een link naar de site van 10 Downing Street. Op deze site staat een petitie aan 'the Prime Minister to Relax the restraints on airside pass holders carring liquids'. Naar mijn mening zeker de moeite waard tekenen, duurt maar 30 seconden...
  9. Flying Torquewrench

    Financiering

    Allereerst mijn excuses als deze vraag in het verkeerde thread gesteld is. Echter ik ben op zoek naar wat informatie waar jullie waarschijnlijk een beter antwoord op kunnen geven. En aangezien dit een specifiek Heli gedeelte is wilde ik hem niet bij "Hoe word ik piloot" zetten. Mijn andere...
  10. Flying Torquewrench

    Duits!

    Heren, Allereerst mijn excuses als deze vraag al ergens gesteld is maar ik kan het antwoordt eve niet vinden. Ik heb het een beetje gezien in de UK en heb nu bij Lufthansa Cargo gesolliciteerd. Echter één van de eerste voorwaarden is dat je duits vloeiend moet zijn in woord en geschrift. Hoe...
  11. Flying Torquewrench

    Banen EXCELLENT AIR

    Op verzoek van een Nederlandse British Airways First Officer wil ik jullie er even op wijzen dat de bovengenoemde maatschappij nog First Officers zoekt voor de volgende type toestellen: DO328-100 Learjet 35A Tevens zijn ze ook opzoek naar Captains voor: Cessna 560 Learjet 35A Deze...
  12. Flying Torquewrench

    Belasting teruggave

    Even ter informatie misschien hebben jullie hier ook iets aan. Aangezien ik in nederland mijn lening heb lopen en in engeland werk kan ik mijn studieschuld niet als negatief inkomen opgeven (voor zover ik weet). Echter kan men deze schuld wel vooruit (achteruit) schuiven. Als voorbeeld: mocht...
  13. Flying Torquewrench

    Woonruimte LGW

    Heren en Dames, Helaas heeft mijn werkgever besloten dat het beter voor het bedrijf is als mijn base LGw wordt. Nu zou ik graag willen weten waar men het beste kan wonen rondom LGW. De reistijd van huis naar vliegveld hou ik het liefst onder de 45 minuten. Alle informatie die jullie kunnen...
Back
Top