Telefoonnummer ABN Amro Skyport

Zou iemand mij misschien kunnen helpen aan het directe telefoonnummer van de pilotendesk op Schiphol?

Ben nu al drie dagen aan het proberen om de ABN te bereiken maar als je het algemene nummer belt dan willen ze je niet door verbinden. Ze zouden mijn telefoonnummer doorgeven en dan zouden ze drie dagen geleden al zo spoedig mogelijk terug bellen. :blabla::blabla:

Zoals ik al verwachtte hebben ze tot op heden nog niet terug gebeld.

Dus als iemand me aan een nummer kan helpen zodat ik ze zelf kan bellen dan waardeer ik dat zeer.

FT
 
Erg bekend verhaal. Heb dit zelf ook meerdere malen meegemaakt! Toch te erg voor woorden dat je iemand van je eigen bank niet eens meer een belletje kan geven hoe de zaken ervoor staan.
Het is dat ik vast zit bij de ABN, anders was ik al lang weg van de ABN op schiphol!

Heb alleen het tel nummer van dhr Depping op ABN Skyport.

020-4466616

Succes!
 
Hey bedankt,

SAL ben het volledig met je eens m.b.t. de ABN. Ik zit nog vast tot maart volgend jaar maar dan ben ik echt weg. Toen ik mijn lening ging tekenen hadden ze het nog over klanten met een gouden randje en dat we in de toekomst (als we veel geld verdienen) altijd welkom zouden zijn.

Daarna hebben ze het voor elkaar gekregen om een fout te maken zodat ik van de ene op de andere dag 250000 euro lening had. Heeft 7 maanden en iemand die de direkteur kent geduurd voordat dit opgelost was.

Al is het de laatste bank op aarde die zien me nooit meer terug.
 
Mooi gelukt!!

Ze waren zich van geen kwaad bewust en hij gaf inderdaad aan dat hij drie dagen geleden al het verzoek had gehad om me terug te bellen.

Nogmaals bedankt voor jullie snelle reactie.
 
Moet zeggen dat ik wel tevreden ben over het filiaal op schiphol, maargoed ik kan dan ook voor,tijdens of na mn werk even langslopen.
 
Hmm flexibel of meedenkend zijn ze niet echt... in ieder geval niet in mijn geval.
Het beste kan je zo weinig mogelijk met banken van doen hebben, dan kunnen ze je ook zo weinig mogelijk geld uit je zakken kloppen.
 
Nooit zo heel erg veel te doen gehad met het filiaal op Schiphol. Eerst moest ik naar Maarssen toen naar Utrecht en later is het samengevoegd op een grote hoop te Schiphol. Als alles goed gaat dan heb ik er ook weinig over te klagen. Helaas heb ik, en meerdere met mij, mogen ervaren dat het niet altijd goed gaat. En dan is de klantenservice non existent.

Maar fair is fair, als zij me toentertijd geen lening hadden verstrekt dan was de kans klein geweest dat ik nu zou zitten waar ik zit. Dus dankbaar moet ik in ieder geval ook zijn.
 
Heb wel geleerd alles wat met de ABN-Amro Pilotendesk te maken heeft, schriftelijk te doen.
Ook kan je op een simpele vraag al een week wachten, mondeling is totaal kansloos.

Soms kun je mondeling met mensen afspraken maken en er vanuit gaan dat deze personen welwillend hier mee bezig gaan maar dat geldt, mijn inziens, niet voor werknemers bij de Pilotendesk.

Oh ja JPC, dat niet flexibel zijn, herken ik ook!!
 
Ook ik had bij het overstappen van verschillende leningsvormen binnen de ABN ineens een extra schuld van een ton. Eveneens werd er bij mij een bedrag afgeschreven voor een medische keuring voor iemand anders en zo waren er nog wat andere zaken die me niet bevielen.
Dus toen snel overgestapt naar de Rabobank waar ik zeer tevereden over ben. Zo kan ik per dag bekijken wat ik via internet-bankieren op m'n schuld wil storten. Dit i.t.t. de ABN waarbij ik schriftelijk een maand van tevoren moest vasteleggen wat ik wilde gaan aflossen. Ook heeft men bij de Rabobank wel van klantvriendelijkheid gehoord. Iets wat toentertijd in Eelde niet in het vocabulaire voorkwam..

Wel slijmen ze nog steeds met allerlei preferred-banker gedoe, terwijl ik al 3 jaar weg ben, vreemd....


Ik wordt alweer licht aggressief als ik over die bank begin. Sterkte aan diegenen die er nog vast zitten.

FFM
 
Ook ik had bij het overstappen van verschillende leningsvormen binnen de ABN ineens een extra schuld van een ton. Eveneens werd er bij mij een bedrag afgeschreven voor een medische keuring voor iemand anders en zo waren er nog wat andere zaken die me niet bevielen.
Dus toen snel overgestapt naar de Rabobank waar ik zeer tevereden over ben. Zo kan ik per dag bekijken wat ik via internet-bankieren op m'n schuld wil storten. Dit i.t.t. de ABN waarbij ik schriftelijk een maand van tevoren moest vasteleggen wat ik wilde gaan aflossen. Ook heeft men bij de Rabobank wel van klantvriendelijkheid gehoord. Iets wat toentertijd in Eelde niet in het vocabulaire voorkwam..

Wel slijmen ze nog steeds met allerlei preferred-banker gedoe, terwijl ik al 3 jaar weg ben, vreemd....


Ik wordt alweer licht aggressief als ik over die bank begin. Sterkte aan diegenen die er nog vast zitten.

FFM


Welke Rabo zit je?
 
Goh.... toevallig dat we allemaal dezelfde ervaring hebben.... totaal geen flexibiliteit.. Ben ook wel geinteresseert in de Rabo en kijken of een overstap mogelijk is... Zou mooi zijn als we een collectief kunnen samenstellen en de ABN een flinke (kleine) klap kunnen toebrengen. Ik bedoel hoeveel knaken verdienen ze niet aan ons per maand...
 
Goh.... toevallig dat we allemaal dezelfde ervaring hebben.... totaal geen flexibiliteit.. Ben ook wel geinteresseert in de Rabo en kijken of een overstap mogelijk is... Zou mooi zijn als we een collectief kunnen samenstellen en de ABN een flinke (kleine) klap kunnen toebrengen. Ik bedoel hoeveel knaken verdienen ze niet aan ons per maand...

Ja, als we met een paar man overgaan kan dat wel interessant zijn!
 
Toch best apart dat er zoveel slechte ervaringen zijn met de ABN AMRO, met name met die "pilotendesk" op EHAM.

Ik was ook bij de ABN AMRO op Schiphol en mijn "preferred banker" (M.K.) was op z'n zachst gezegd totally useless. Of het nou ging over een extra aflossing,of een nieuwe 'edentifier' om online te bankieren, iedere keer ging alles mis en kon ik maanden lang zelf achter alles aanhollen. Bureaucratisch, onpersoonlijk, onflexibel en duur, dat is mijn herrinering aan de ABN AMRO.

Mijn lening is al >1 jaar afgelost en mijn spaargeld (toch best een aanzienlijk bedrag) heb ik ongeveer een half jaar geleden overgemaakt naar de Rabobank. Je zou verwachten dat een bank in het huidige economische klimaat niet graag ziet dat klanten met hun spaargeld weglopen, maar de ABN AMRO interesseert het blijkbaar niks en gaat er bij niemand een lampje branden.

Naja, whatever, laat de markt z'n werk maar doen. Maar dan moeten ze dadelijk niet bij Wouter Bos aankloppen voor een bail out...!

Hier is nog een topic
 
Toch best apart dat er zoveel slechte ervaringen zijn met de ABN AMRO, met name met die "pilotendesk" op EHAM.

Ik was ook bij de ABN AMRO op Schiphol en mijn "preferred banker" (M.K.) was op z'n zachst gezegd totally useless. Of het nou ging over een extra aflossing,of een nieuwe 'edentifier' om online te bankieren, iedere keer ging alles mis en kon ik maanden lang zelf achter alles aanhollen. Bureaucratisch, onpersoonlijk, onflexibel en duur, dat is mijn herrinering aan de ABN AMRO.

Mijn lening is al >1 jaar afgelost en mijn spaargeld (toch best een aanzienlijk bedrag) heb ik ongeveer een half jaar geleden overgemaakt naar de Rabobank. Je zou verwachten dat een bank in het huidige economische klimaat niet graag ziet dat klanten met hun spaargeld weglopen, maar de ABN AMRO interesseert het blijkbaar niks en gaat er bij niemand een lampje branden.

Naja, whatever, laat de markt z'n werk maar doen. Maar dan moeten ze dadelijk niet bij Wouter Bos aankloppen voor een bail out...!

Hier is nog een topic

Lekker man, er vanaf zijn!

Iemand uberhaupt enig idee wat gemiddeld het oversluiten van een lening kost? in percentages dan... ?
 
Ik moet eerlijk toegeven dat de ABN mij in het begin van mijn carriere zeker goed op weg heeft geholpen i.c.m. de EPST in '99 toen ik met mijn opleiding begon.
Er waren toen enkele dedicated private bankers die zich bezig hielden met de EPST piloten. Ideaal en genoot toen echt een top service. In die tijden was er zelfs geld om deze private bankers naar Engeland over te laten komen om ons tijdens de opleiding bezoeken.

Ik wil de ABN dus ook zeker niet afvallen maar in de jaren daarna vanwege bezuinigingen, overnamens en andere redenen verdwenen deze private bankers. Daarna ging nog het een en ander mis met mijn hypotheek, credit card en dubbele premie afschrijvingen en kon ik alleen met mijn vragen terrecht bij een "call center" in Utrecht. Die issue met mijn credit card is pas 3 maanden geleden opgelost na 3 jaar..... (ze waren hem kwijt geraakt nadat ik mijn rekeningen had opgezegd en kaarten had ingeleverd)

Helaas was ik niet de enige die hier tegen aan liep en al gauw kwam deze situatie ten oren bij van Lanschot Bankiers die hier graag op in wilde springen.
De minimale salaris eis werd tijdelijk verlaagd en ze wilde graag mijn vlieglening overnemen voor een rente percentage die toen zelfs 0,5% onder de ABN personeels tarieven lag. Was een no-brainer en met mij zijn er toen een aantal vliegers direct overgestapt.

Inmiddels nog steeds een tevreden klant bij van Lanschot al voel ik me daar een redelijke underdog en ben ik in mijn ogen nou niet bepaald een exotische klant. Pensioen advies, buitenlandse valuta, mee denken en met creatieve oplossingen komen om bijvoorbeeld een tijdelijke slechte Engelse pond op te vangen etc.

Mocht iemand een contact persoon zoeken bij van Lanschot voor meer info, PM me even.
 
Ook ik zit bij van lanschot
nix dan lof.. wordt echt meegedacht.

ABN-AMRO... breek me de bek niet open, wat een slechte service,
zou echt nooit meer daar zaken gaan doen, en raad iedereen aan daar weg te blijven. alle simpele handelingen gaan daar mis. en nooit eens een excuus.

k.
 
Basic T

mee denken en met creatieve oplossingen komen om bijvoorbeeld een tijdelijke slechte Engelse pond op te vangen etc.

En daar is nu mijn grote probleem met de ABN.... "Het antwoord is NEE, wat is de vraag?" is hun houding. Ze weigeren elke oplossing... Ze vertelden me ook dat ze al enkele/vele (BA / BMI / RYR) collega's hetzelfde hebben moeten vertellen...

Ik heb zelf van Lanscot ook gebeld, maar die vertelden me helaas dat ze dat in deze tijden helaas geen overstap meer willen tenzij er een redelijk vermogen meekomt. (ps bij welk kantoor zit jij? Mij werd dit door Amsterdam verteld echter leek Goes meer geinteresseert).
 
Buzzer;

In Goes is het allemaal begonnen. Daar was een medewerker van van Lanschot via wie wij in 2004 allemaal bij een lokaal bankfiliaal zijn voorgesteld.
Ik ben toen begonnen bij kantoor Leiden en sinds kort naar kantoor Haarlem verhuisd.

Op kantoor Leiden is mijn account manager naar een functie hoger gegaan en via haar zijn er recentelijk nog wat vrienden van me bij van Lanschot klant geworden.
De vermogens eis is inderdaad omhoog gegaan maar van L kijkt naar iedere klant op zich.
 
Back
Top