Recent content by Overload

  1. Overload

    Ryanair als pensioenclub

    Op basis van wat KLIKO schrijft wilde ik je net Ryanair aanbevelen als pensioen club. Je zit dus al goed. Dat command is geen probleem voor mensen die nu FO zijn.
  2. Overload

    The real world.

    http://www.guardian.co.uk/world/2010/jan/11/pilot-exhausting-hours-wages
  3. Overload

    CV's

    Veel Airworkers sturen mij hun CV om dat te beoordelen. Hoewel ik er ook niet veel verstand van heb doe ik dat graag als ik daar iemand mee kan helpen. Op internet is natuurlijk enorm veel info te vinden en het volgende is dan ook puur mijn eigen mening. De reden dat ik dit post, is dat ik in...
  4. Overload

    Apollo 11

    Morgen is het zoals idereen hier wel zal weten 40 jaar geleden dat de Apollo 11 missie begon. NASA heeft daarom het complete audio archief uit de kast getrokken en je kan de hele missie 'live' meeluisteren op deze link: http://www.nasa.gov/externalflash/apollo11_radio/ Het geruch gaat ook al...
  5. Overload

    Het grote Telegraaf topic

    Moderator, als dit niet kan ivm copyrights oid, haal het dan maar weg. Goed. Ik heb er al vaak over nagedacht, maar nu ga ik maar eens een thread beginnen met quotes van Telegraaf lezers. De nonsens die de onkundige B. schrijft was al erg genoeg, maar de lezers maken het nog erger. Vul me aan...
  6. Overload

    Maar nu wat echt belangrijks!

    De Eppo bestaat weer! :yeehaa: (En je kan een buitenland abonnement afsluiten) Da's nog eens wat anders dan de Flight.
  7. Overload

    Spanair ongeluk

    Een aantal mensen hier werken bij Spanair. Veel sterkte gewenst.
  8. Overload

    De Airwork sticker.

    Ok, komt U maar. Hoe ziet een Airwork Sticker er uit? (nee, je mag niet stiekum een variant op je klasse sticker gaan posten).
  9. Overload

    Quote of the month.

    Overload denkt dat de Quote terug moet komen. Ik begrijp dat dit wat veel werk voor Art alleen is, maar we kunnen allemaal wat aandragen en dan komen we dr wel. Ik zie teveel moois voorbij komen om zomaar verloren te laten gaan in de krochten van het internet-web. Art kan ons dan af en toe van...
  10. Overload

    Het grote opera topic.

    welnu. Laten we het er dan maar eens over hebben. I'll kick off. Ik was vorig jaar in de Royal Albert hall en zat lekker onderuit in de box die ik gehuur had met mijn vriendin en een, voor de kwaliteit, veel te dure fles wijn te wachten tot Carmen zou beginnen. Achteraf was dat het beste...
  11. Overload

    Engelse auto in NL

    Leg het Overload nou nog eens een keer langzaam uit. Ik mag als Nederlander in Nederland niet in een Engelse auto rijden, ook niet als dat mijn eigen auto is. Mag dat wel als ik kan aantonen dat ik in Engeland woon? Is het een probleem dat ik in Nederland sta ingeschreven? Helpt het als ik een...
  12. Overload

    Het Alles wat slecht is aan Overload topic.

    -Overload is lui en helemaal niet aardig als je command training van hem krijgt. (initial traing gaat nog) -Overload is behoorlijk eigenwijs. -Overload brengt te veel tijd door op internet fora.
  13. Overload

    Easyjet & wapens

    Kan iemand me vertellen of Easyjet wapens vervoert? (ben te lui om op de site te gaan zoeken). Ryanair niet namelijk en ik wil graag een shotgun meenemen voor Onassis met kerst.
  14. Overload

    Het alles wat slecht is aan Ryanair topic.

    Omdat er kennelijk een enorme behoefte aan is, om te voorkomen dat een andere thread verder gekaapt wordt en omdat sommigen denken dat ik een enorme Ryanair fan ben alleen omdat ik een aantal misverstanden rechtzet, hierbij het anti- Ryanair topic. Leef je uit. Ik zal zelf beginnen. - Ze...
  15. Overload

    Tax relief

    Ben een beetje in het onderwerp Tax relief gedoken en schijn zo'n STG 600,- per jaar terug te kunnen claimen voor kosten als zonnebril, schoenen, flight bag, kilometer vergoeding naar de sim etc. Ga daar nu een formulier voor aanvragen. (tax relief form) Kwam toen op de Inland Revenue site dit...
Back
Top