Het Alles wat slecht is aan Overload topic.

Status
Not open for further replies.

Overload

New member
-Overload is lui en helemaal niet aardig als je command training van hem krijgt. (initial traing gaat nog)
-Overload is behoorlijk eigenwijs.
-Overload brengt te veel tijd door op internet fora.
 
Last edited:
Mijn nuvolgende reply is pas vragen om problemen :p

- Overload onderbouwt zijn uitspraken teveel met echte feiten ipv speculaties of 'ik heb ergens gehoord dat'-stellingen... zijn sommigen kennelijk niet gewend als ik 'dat ene topic' mag geloven ;)
 
Nou Overload is ook een koning in het voor hem gunstig interpreteren van cijfers en teksten hoor, maar begrijp niet helemaal waarom iemand een topic over zichzelf begint.....
 
Komt het nu nog los dan !!!! :D:D:D

Die eerste moet je al wegstrepen vriend!! Ik heb met je getrained en je was wel een lullo maar wel een "goede" trainer :grijns::grijns:.
Van die anderen weet ik niet.
Oh ja bij een van die andere topics schreef je dat je een Emergency briefing "moet"doen ?? Anders ben je een luie vlieger.......
Ik niet gedaan ( hadden kerstfeest gehad ) ben ik dan nu een luie vlieger dan haha???? Was trouwens een goed feesie. Miss January liet alllles zien althans in de verpakking ..... Shit ik dwaal af :dozey:.

On topic weer. Wie volgt!??
 
De bal is op de stip gelegd en er staat niemand in het doel, dus, Art heeft maar en korte aanloop nodig. Nou, vooruit dan, op eigen verzoek gaat Overload naar de Airwork Hall of Fame.
Hier is de top tien.

1. Overload kan zijn eigen wijnkelder niet bewaken
2. Overload valt op”niet dure” vrouwen
3. Overload creert Underloads
4. Overload zet KLM gewoon in de wachtkamer. (zoals MvB en ajax)
5. Overload heeft een loaded positie by RYR
6. Overload is de best betaalde airworker
7. Oveload heeft veel te veel geduld
8. Overload is veel te netjes
9, Overloads echte naam zoals op de RYR payroll staat gemeld, is Ralph Wiggum.
10.Tot slot, eigenlijk het meest slechte aan Overload is, en dat is haast niet te verteren, dat hij op dit board met altijd een straatlengte de best geinformeerde RYR medewerker is.

Verder, heb ik Ralphs profile nog kunnen vinden via Wikipedia, zie hieronder, het verklaart veel.

Quote
He is best known as the airlines resident pope, and has been immortalized for his non sequiturs and non erratic behavior. His lines range from nonsensical, or bizarre interpretations of a current event, to surprisingly profound statements that go over people's heads. For this, Ralph is somewhat of an outcast among his peers, although he seems to be on good terms with a fair number of management characters. Ralph is a good-hearted and generally well-meaning young man.The nature of his mentality is kept rather ambiguous, much like many of the signature traits of much of the managements cast. Like almost every other character at the company, he may not be quite as simple as he first seems, as evidenced by his hinted immense potential as a performer.
Unquote

Dan, nog even voor degenen die het nog niet genoeg vonden, hieronder een bloemlezing van veel aangehaalde spreuken en wetenswaardigheden.

Wat een overload doet moeten de underloads ontgelden
Al is de leugen nog zo snel, Overload achterhaalt hem wel
Overload komt met de jaren
Hoge Overloads vangen veel wind
Als men van den Overload spreekt is hij nabij
Als twee vliegers vechten om een been gaat Overload er mee heen
Men moet geen slapende Overloads wakker maken
Met een onwillige Overload is het kwaad kersen eten
Het zijn niet allen Overloads die lange messen dragen
Bij het scheiden van de markt leert men de Overload kennen
Een goede verstaander heeft maar een halve Overload nodig
Beter een Overload in de lucht dan tien op de grond
Als de wijn is in den Overload is de wijsheid in de fles
Het is niet alles Overload wat er blinkt
Beter ten Overloade gekeerd dan ten hele gewaald
Wie een kuil graaft voor een Overload valt er zelf in

Zo, het topic kan nu wel naar bed denk ik, maar wacht, ergens heb ik het vermoeden dat er straks iemand in de crewroom het “alles wat er slecht is aan Art” topic gaat openen.
Moet ik toch Jan van Beveren nog om keepers raad vragen.

Cheers
Art:kerst:
 
Ralph's mentaliteit
De aard van Ralphs gedrag is nogal ambitieus. Het is gemakkelijk om hem te beschrijven als een kind met mentale problemen, maar er zijn tekenen dat dit niet helemaal het geval is. Ralph kan best als hij wil op een normale manier praten en handelen. Vaak is zijn gedrag het gevolg van zijn fantasie. Verder lijdt hij aan autisme en andere problemen.

Ralph gebruikt vaak een metafoor om iets te verklaren uit de wereld om hem heen. Dit is een kenmerk van kinderen met autisme, maar ook bij kinderen met een hoog gehalte aan creatief en artistiek intellect. Er kan zelfs worden aangenomen dat Ralph een unieke kijk op alles heeft, of simpelweg niet kan uitdrukken wat hij denkt.


Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Ralph_Wiggum

PS: Eigenlijk wil ik me er wijselijk niet mee bemoeien, maar kon het niet laten......
 
Het past mij natuurlijk niet zelf hier te gaan posten of commentaar te gaan leveren, maar toch; mag ik U allen hartelijk danken. ga zo door.
@KLIKO :D
 
J-zus...had ie al een groot hoofd is dat nu een stuk groter geworden! On-topic please!! :grijns::grijns::grijns:
 
- Overload heeft hele mooie meiden in Liverpool werken
- Overload krijgt haar een stuk minder te zien als FD bij FR gaat werken
 
- Onassis kent FD blijkbaar sinds kort ook 'via via'.
- FD begint ook steeds minder te sporten.
- FD trekt nog een grolschje open
- FD verlaat morgen of overmorgen het vaderland in de vroege morgen weer.

FD
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top