Voortgangsonderzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Ex IAC (weinig goede woorden voor over)
- Airbus 320/321/330 (veel goede woorden voor over)
- Ongeveer anderhalf jaar zonder werk (that's life)

[This message has been edited by Bora Bora (edited 06 February 2001).]
 
en maar even een update van mijn kant :

ben van Corporate Airlines (met hun Jetstream 32EP's) naar AirTran Airways, waar ik nu op cursus ben voor de B737-200 ADV.

Life is good.. Life is great !

Hoi
 
Here we go,
1993 IAC (never again will i deal with these people)
(Texas 93/94)vlieg instructie ,(94/95) vracht op de beech 18 ,(Gulfstream,96) SLF op de Shorts.
Verhuist naar Great Britain (werkeloos voor 1 jaar)(98/00)SLF/freight op de Shorts en nu Left seat op de B727(Ireland),but still willing to return to the USA

Neil

[This message has been edited by neil armstrong (edited 21 March 2001).]
 
Ok ik doe mee, geen B7_7 of A3__, maar toch een 'baan'.

1) OBS/EUROFLIGHT/TULIP (start OBS 04-1997 eind stage Tulip PA31 04-2000)
2) Nu Cpt. op Turboprop F406 (en PA31)
3) Direct 'doorgestroomt' binnen Tulip van stage naar betaalde baan.

Mzzl....
 
Yo...

* Start nls 03-97... klaar eind 98.
* soliciteren tot je er gek van wordt...
* 01-2000 aangenomen bij CLH..
* na al het gezeik met luftrecht daarna typerating en toen nog extra uren vliegen ( Duits ATPL te krijgen), eindelijk in november 2000 op de lijn aan het vliegen!

Op de CRJ... oftewel Canadair Regional Jet.


MASHOL
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
tongue.gif
CJ

[This message has been edited by candyjet (edited 19 February 2001).]
 
Originally posted by Gestel:
Ok ik doe mee, geen B7_7 of A3__, maar toch een 'baan'.

Hee van Gestel, alles kits?
wink.gif


1)KLS Juli 1999 begonnen met praktijkopleiding (theorie bij OBS).
2)Nu bezig met voorbereiding Luftrecht.
3)A320 TQ in Maart.

Late®
 
Ha, eindelijk!

Effe een update-je:

- NLS gedaan.
- Klaar sinds augustus 2000
- Vandaag aangenomen bij Crossair; wordt
waarschijnlijk Embr. 145...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


Laterz, Koen
 
YO KOENOS! KOMT T TOCH NOG GOED MET JE!!

GOED MAN GEFELICITEERD. EN METEEN OP DIE JET OOK!!!

SUPERCOOL. En geen Luftrecht voor jou, ik begrijp dat je in Juni al begint???

We bellen nog.

222
 
Komt ie dan:

1- NLS
2- Aangenomen bij CLH!
biggrin.gif
biggrin.gif
(29-5-2001)
ik wacht op Luftrecht examen
3- klaar sind voorjaar 2000

groeten The Flyer


[This message has been edited by The Flyer (edited 07 March 2001).]

[This message has been edited by The Flyer (edited 12 August 2001).]
 
Tering Koen! Gefeliciteerd man!!!!!!!!! Way to go!
Ik kreeg trouwens een brief van Crossair terug, helaas maar je staat bij ons in het bestand. Twee dagen later kregen andere mensen een sollicitatie formulier opgestuurd. Waarom zij wel en ik niet? Ok, waarschijnlijk een klote soll. brief maar volgens mij kiezen ze ook zomaar random wat uit. Ik bel ze in ieder geval binnenkort eens op, wil wel wat meer duidelijkheid, zo'n (ok kleine kans maar dan nog) prachtige jet laat ik me niet zomaar door de neus boren!
Anyway, veel plezier en succes op dat geile slanke ding!
Gr. Capt. Kang.
 
Originally posted by Pander Triple 2:

SUPERCOOL. En geen Luftrecht voor jou, ik begrijp dat je in Juni al begint???

222

Oh, hebben ze geen regels in het zwitserse luchtruim? is dat een NR-airspace?
biggrin.gif



[This message has been edited by candyjet (edited 24 February 2001).]
 
Yello ! Daar doe ik aan mee.

1) Australie, NAVAIR CPL/IFR ( 1998 )
NU KLS, blok 1 compleet
2) nog steeds nergens,
'T JEUKT wel weer
3) ik hoop niet erg lang !
 
Yo! Count me in...

- opleiding bij Rainbow Aviation, EHEH '93-'95
- twee maanden USA voor CPL/IR
- HTS vliegtuigoperatie '95-'99
- sinds sept '99 bij Southern Cross
- engineering testflights (vnl Fokker-types)
- wereldwijde ferry's
- bwana op alles < 5700kg...tenzij je overweight vliegt met ferry-tanks, dan ben je zwaarder :-)
- co op alles wat groter is
- niet lang gezocht..

Greeeeetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan