Voortgangsonderzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Airwave :

Way to go....

finger.gif



Cu, Cb
 
En dan nog dit:

-NLS
-Zelf studie B1 Hef theorie
-50 Hrs R22B (heli)
-Mei 2001 begin type opleiding SA 365 N3 (dauphin nieuwste type)
-Vanaf juli 2001: als F/O LOS OP DIE BAK!! (dus ook 's nachts loodsen afzetten op supertankers, met W/V 53 KTS!).
In -pak hem beet- 36 maanden
 
Hey NW, je vergeet een belangrijke stap in je carriere!!:

November 2000: F/O C152 Daytona Beach, Florida
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


[This message has been edited by Pander Triple 2 (edited 14 April 2001).]
 
Exact NW, here is your Captain speaking
biggrin.gif
biggrin.gif

Gefeliciteerd Pik, nu wel ff voor mei een vluchtje maken met P222 en mij. Kun je voor de verandering ons eens meenemen (wij doen de RT wel)
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tot vanavond A.L.
 
Hey, NW! Ik heb uit betrouwbare bronnen moeten vernemen dat het vrouwlijke schoon (zover je het schoon in Zeeland kunt noemen, op 1 na, hahaha)er weer aan moest geloven in Renesse :eek Maar inderdaad die gele kanarie daar op de Maasvlakte is echt iets voor jou; gefeliciteerd!! Groeten The Flyer
 
Originally posted by Pander Triple 2:
Hey NW, je vergeet een belangrijke stap in je carriere!!:

November 2000: F/O C152 Daytona Beach, Florida
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


[This message has been edited by Pander Triple 2 (edited 14 April 2001).]

Goh, daar was ik ook getuige van! NW gefeliciteerd!
Koenemans (van die PA34 crew die daar vakantie aan het houden was)
 
-April '98 EAA begonnen
-1 jaar USA
-April '99 BCA-Amsterdam

Hee Glide Slope...volgens mij ken ik jou van Schiphol Oost....Ben ik jou in Beek voor het FSC tegengekomen voor een sim-grading?
 
Ja kan best wel Middle Marker, was dat op een zaterdag allejezus vroeg en jij kwam uit het hoge noorden?
Zit nu trouwens met die andere kandidaat in Stockholm voor de sim, echt supergaaf!
Het kost wat maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.
Weet niet meer of ik je ook op de B-1 heb gezien maar dat als vast wel, had daar inmiddels zowat een eigen stoel bij het CBR (Ah goede morgen meneer, U komt het maar weer eens proberen?)
Dus heb veel gezichten gezien op de examens.


See yah!
GS.

P.S. he Seppe Approach Control laat effe wat van je horen man!!!
 
Ja kan best wel Middle Marker, was dat op een zaterdag allejezus vroeg en jij kwam uit het hoge noorden?
Zit nu trouwens met die andere kandidaat in Stockholm voor de sim, echt supergaaf!
Het kost wat maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen.
Weet niet meer of ik je ook op de B-1 heb gezien maar dat als vast wel, had daar inmiddels zowat een eigen stoel bij het CBR (Ah goede morgen meneer, U komt het maar weer eens proberen?)
Dus heb veel gezichten gezien op de examens.


See yah!
GS.

P.S. he Seppe Approach Control laat effe wat van je horen man!!!
 
Heey, MM dat kan wel van die grading.
Was dat allejezus vroeg en kwam jij toen uit het hoge noorden?
Zit nu met die andere kandidaat in STO voor de rating, echt supergaaf.
Ze hebben hier echt heel veel sims staan dus het is een walhalla voor vliegers.
De stessen van de SAS zijn trouwens ook niet te versmaden.
Wie hier trouwens nog heen moet voor een profcheck of rating of zo, pak dan effe de SAS-volvo en ga naar de stad en vraag naar de Dubliner, is een leuke Ierse pub met leuke Zweedse vrouwen.

Mazzel, GS.

P.S. hey, SAP stuur effe een mailtje, ben jouw adres kwijt vandaar!
 
Sheik
IAC 1997-2001(such a bloody experience never again)
1 maand tussen afstuderen, en DHL Bahrain, FO op SA227 Metroliner.

Mazzel
 
Voor de motivatie moet deze topic toch wel even in beeld blijven. Ik kan me niet voorstellen dat er de afgelopen maand niks gebeurt is.

Groetjes.
 
Helemaal vergeten te melden op dit topic.

Ben recentelijk aangenomen bij Crossair, vantevoren NLS gedaan en 17 maanden moeten wachten. Is zo ongeveer wel een beetje het gemiddelde, niet?!

Ok dan, mazzel!

TD
 
Nou dan moet ik er ook maar ns aan:
TT 300hrs
'97/98 OBS
'98/99 Euroflight USA
'99/00 Tulip CPL
Jaartje zoeken->
nu: Typerating 737-NG FO Germania Airlines.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan