Voortgangsonderzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben dan nog in opleiding maar hier komt ie:

1. Student EPST/ Cabair met nog twee weken te gaan. (voor I.R.)
2. Ben in sept. 1999 begonnen
3. Ik vlieg de Grumman Cougar (twin)
4. 150 TT ( 185 TT bij afronding)
5. Start MCC en JOC (ATP-Academy) op 15 jan.
6. En daarnaa......??? I'll keep you informed.
 
Tegek !

(1) heb Martinair gedaan
(2) ben sinds juni 2000 klaar
(3) bij Cityline in de laatste ronde
ga volgende maand ook naar Crossair...

...verder moet ik het allemaal nog zien...

(4) Dit was mijn quote van de laatste keer, maar sinds vandaag ben ik aangenomen bij Lufthansa Cityline.
Dus sinds mijn twinrating 13 juni j.l. tot werkovereenkomst 4 maanden !
 
Dit is echt leuk ja !

Afijn :

* Heb ACA Lakeland FL USA gedaan
* opleiding afgerond in aug'95 (start was jan '95)
* aangebleven als instrukteur op de school, daarna een jaartje PA-31 in noordoosten van de USA, gevolgd door 2,5 jaar in de Bahamas, en sinds oct'99 terug in de USA op een BAE J32 Super Jetstream.
* Nu druk bezig met AirTran.

Hoop op meer reakties. Goed om te zien hoe iedereen langzaam maar zeker omhoog klimt.
 
My 2 cents worth..

1) April 96 aangevangen met B1 bij OBS.
2) Maart 98 mijn B3/IR gehaald via EuroFlight en Tulip Air.
3) Beech200 bij Tulip Air gevlogen. Daar was ik mee klaar in Maart 99.
4) En sinds Augustus 99 vlieg ik op de Canadair Regional Jet voor Niki the Rat (Lauda Air) in het Verre Oosten (Oostenrijk).


Michiel
 
Nou daar gaat ie dan:

1)VCR (vliegclub Rotterdam), theorie zelfstandig (dus met recht VM'er)
2)Net aangenomen bij Cityline
3)dec.'99 twin - okt.'00 een baan

Successio allemaal!
 
Leuk om te zien hoe iedereen z'n eigen traject heeft gevolgd. Hier volgt die van mij:

1: 1994-1996 A plus B-3 Martinair Lelystad
2: 1994-1996 B-1 theorie B-1 cursus Amsterdam
3: 1996 Conversie voor US license plus
multi bij PFT in Fort Lauderdale
FXE
4: 1996-1998 BE-1900 F/O programma bij
Gulfstream in Miami 1500 uur
gevlogen (Sorry, Greencard)
5: 1998-2000 BE-1900 Captain
6: 2000- Boeing 727-225 F/O bij Miami Air

Mazzel, Biscane.
cool.gif
 
Ik heb er bewust even mee gewacht
biggrin.gif
, maar zo heb ik het gedaan;

-NLS, 1998-2000
-Aangenomen bij LH cityline, zal wel Canadair worden.
-2,5 mnd tussen diploma en baan

Greetz,

P222
 
He TS737 dat klinkt als Prof. Flight Training. Daar heb ik ook mijn conversie gedaan. Aardige mensen en relaxed vliegen. Ik was daar in maart 1996 voor drie weken en af en toe een vliegtuigje gehuurd voor de Ned. uren. Misschien heb ik je ooit wel eens ontmoet. De vliegwereld is een kleine wereld.
 
Ja P3x2, ik ben ook schuldig aan het wachten!
Maar bij mij ging het als volgt:

-NLS, 1998-2000
-Aangenomen bij LH cityline, zal ook wel canadair worden.
-2,5 mnd tussen diploma en baan

Ciao 642
 
Hoi FL100! Ik denk dat de kans dat we elkaar op Executive tegen het lijf gelopen zijn zeer gering is... Ik zat er in de zomer van '98 drie maanden. Inderdaad tof clubje; maar wij hadden onze eigen, Engelse instructeurs bij uit de UK. Ik had dus niet echt veel direct met PFT te maken, wij vlogen alleen hun PA-28's...

Greetz, TopSwiss
biggrin.gif
 
Zoals beloofd hou ik jullie op de hoogte:

Heb vandaag m'n Instrument rating gehaald. CPL en M.E. waren al eerder behaald dus ben nu officieel geen wannabe meer.

tot de volgende update.
 
Gefeliciteerd Kermit! Well done... Raad eens wie ik vrijdagmiddag tegenkwam in Luton?
Alfred van ABN-AMRO. Hij zei dat hij weer net een paar studenten had afgeleverd bij jullie in Cranfield. Ik ken één ervan; K.F. Jong manneke met een grote bek. Doe em de groeten maar.

Groeten uit GVA, TopSwiss
biggrin.gif
 
Last, but not least...
- ex NLS
- Sinds '96 bij Schreiner Airways
- Captain Airbus A300

See ya at FL350...

[This message has been edited by Insider (edited 17 March 2001).]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan