Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nog ééntje
- IAC gedaan in het verre verleden
- zit links in een blauw gekleurde stofzuiger
- mijn eerste baan na 2 maanden en eerste baan in de NL 7 jaar na het afronden van mijn opleiding, tussen door overal gezeten
vlieg ze,
[This message has been edited by jetjock (edited 16 March 2001).]
1) 1997 - North American Institute of Aviation, South Carolina, USA (www.naiasc.com)
2) 1998 - Instructie en chartervluchten (van Piper Warrior tot Chieftain en Mitsubishi MU2B)
3) juli 2000 - Denim Air, F/O Fokker 50, 2½ maand na behalen B3/IR/RT
- NLS
- B737-800 Transavia
- Aangenomen bij KLM Cityhopper 5 maanden na verlaten school, daarna op de 'beruchte' KLM-wachtlijst en vervolgens zonder solliciteren mogen beginnen op de 737-300/400 bij Trans.
Vanuit Richmond, Virginia, heb ik een handvol uurtjes met de MU2 mogen sturen van EPPS, een bedrijf dat veel vracht vliegt voor banken.
Leuke routes o.a. naar Washington, Philadelphia en Baltimore. Leuke kist ook, ik vond ´t een uitdaging om te vliegen.
Hoi X-RAY
EPPS heeft toenertijd de MU2's overgenomen van Corperate air, we zullen wel dezelfde tailnummers in onze logboeken hebben staan. Ik vloog zelf vanuit Baltimore naar TEB, BUF CLE en weer terug. Gaaf vliegtuig en een gave baan.
Vlieg ze
Gaan we dan:
Theorie - OBS
A2+A1 - Martinair
B3+IR - NLS
Na twee maanden aangenomen bij ACE
ACE:
1999 - Part-time F/O BE-20
1999 - Full time F/O B-190 an BE-20
2000 - Full-time Captain
Ace bestaat helaas niet meer
Rossair Europe
2001- - Full-time Captain
[This message has been edited by Junior01 (edited 11 July 2001).]
dr. feelgood van harte!!
Ik ga ook de selectie in, dus je kunt mij hopelijk van alles vertellen!!
Ik wil graag vooral weten wat er in dat assesment allemaal aan je en van je gevraagd wordt? Stuur een email als het kan.
Goed dan:
Start 1996
-OBS
-Euroflight
-Aeroclub Maritime (A1)
-Rob v/d Sigtenhorst
klaar 1999
Baan:
Een al dan niet verhard gedeelte van het landingsterrein, uitsluitend bedoeld voor het opstijgen en/of het landen van luchtvaartuigen.
Free lance GA/Skyjob