Voortgangsonderzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er lijkt toch wat beweging in de luchtvaart te komen....

[This message has been edited by Quax (edited 01 December 2000).]
 
nog ééntje
- IAC gedaan in het verre verleden
- zit links in een blauw gekleurde stofzuiger
- mijn eerste baan na 2 maanden en eerste baan in de NL 7 jaar na het afronden van mijn opleiding, tussen door overal gezeten
vlieg ze,

[This message has been edited by jetjock (edited 16 March 2001).]
 
OK guys,

Dan doe ik ook mee:

1) 1997 - North American Institute of Aviation, South Carolina, USA (www.naiasc.com)
2) 1998 - Instructie en chartervluchten (van Piper Warrior tot Chieftain en Mitsubishi MU2B)
3) juli 2000 - Denim Air, F/O Fokker 50, 2½ maand na behalen B3/IR/RT

Groeten y´all!

X-Ray
 
Nou, ook maar even meedoen.
Bij mij is het als volgt gegaan:

(1) opleiding begonnen januari 1997 bij vliegcluppie in Rotterdam
(2) mei 2000 B3/IR
(3) augustus 2000 ME
(4) november 2000 baan bij Cityline

[This message has been edited by nojoy (edited 01 December 2000).]

[This message has been edited by nojoy (edited 04 December 2000).]
 
Leuk, doe ik mee;

- NLS
- B737-800 Transavia
- Aangenomen bij KLM Cityhopper 5 maanden na verlaten school, daarna op de 'beruchte' KLM-wachtlijst en vervolgens zonder solliciteren mogen beginnen op de 737-300/400 bij Trans.
 
JetJock,

Vanuit Richmond, Virginia, heb ik een handvol uurtjes met de MU2 mogen sturen van EPPS, een bedrijf dat veel vracht vliegt voor banken.
Leuke routes o.a. naar Washington, Philadelphia en Baltimore. Leuke kist ook, ik vond ´t een uitdaging om te vliegen.

Groeten,

X-Ray
 
Hoi X-RAY
EPPS heeft toenertijd de MU2's overgenomen van Corperate air, we zullen wel dezelfde tailnummers in onze logboeken hebben staan. Ik vloog zelf vanuit Baltimore naar TEB, BUF CLE en weer terug. Gaaf vliegtuig en een gave baan.
Vlieg ze
 
Gaan we dan:
Theorie - OBS
A2+A1 - Martinair
B3+IR - NLS

Na twee maanden aangenomen bij ACE
ACE:
1999 - Part-time F/O BE-20
1999 - Full time F/O B-190 an BE-20
2000 - Full-time Captain
Ace bestaat helaas niet meer

Rossair Europe
2001- - Full-time Captain


[This message has been edited by Junior01 (edited 11 July 2001).]
 
Verrek, en ik maar denken dat ik 2 maanden geleden al gepost had
smile.gif


1) 01/99 EPST (Cabair, CTC)
2) Klaar in 02/00
3) Type 737 03/00
4) easyJet 05/00
 
Hoi Flyboy's & Girls's

- OBS
- A1 Schiphol vliegclub
- Beech 1900 Gulfstream '95-'97(1100 uur)
- Embraer BASE '97-'00 (Captain)
- 737 HAPAG-LLOYD

Groeten
 
Goede zaak.

ILS-van 93 tot 95
aangenomen bij KLM als Operations officer in de hoop daar dicht bij het vuur te zitten.

Is gelukt want nu net aangenomen bij KLM/UK op de F50.

Tussen eind opleiding en baan.......5 jaar.
 
En weer eentje erbij.....

- '97 start opleiding RvS/KLS
- '99 einde opleiding
- gisteren: aangenomen bij Crossair!!
- einde opleiding tot baan: 18 maanden

Leuk kerstcadeautje toch?
 
dr. feelgood van harte!!
Ik ga ook de selectie in, dus je kunt mij hopelijk van alles vertellen!!
Ik wil graag vooral weten wat er in dat assesment allemaal aan je en van je gevraagd wordt? Stuur een email als het kan.

fijne kerst

Airwave
 
Ok, here's mine,

-IAC
-5 feb beginnen bij Crossair. Wordt waarschijnlijk een Saab 2000
-Exact 1 jaar aan de grond gestaan.
 
Goed dan:
Start 1996
-OBS
-Euroflight
-Aeroclub Maritime (A1)
-Rob v/d Sigtenhorst
klaar 1999
Baan:
Een al dan niet verhard gedeelte van het landingsterrein, uitsluitend bedoeld voor het opstijgen en/of het landen van luchtvaartuigen.
Free lance GA/Skyjob
 
Ik zie hem nu pas (die topic dus)


smile.gif
ILS gedaan (klaar in jan. '99)

biggrin.gif
Be-1900 gulfstream

mad.gif
Zit bij OG op ops. Wacht al weer ff.



[This message has been edited by Cb (edited 01 February 2001).]
 
He contrail,

Mail me ff. Wij kennen elkaar van de goede oude tijd bij Gulfstream. 'K zit na 3 jaar Gulfstream bij Miami Air op de 727. Mazzel, Biscane
cool.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan