Voortgangsonderzoekje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit de vrije markt

1.Fulltime staalboer geweest
2.Avonduren (toen het nog kon) ILS op S'hol-oost
3.Freelance taxi chauffeur PA-31 op RTM (niet het clubje met die bloem)
4."Hot-shot" ,nou ja het lukt zo nu en dan, LCY stage diver into the Thames, maatschappij wel bekend.
 
Goed, had hier eigenlijk al eerder aan mee moeten doen, maarja..komt ie:

- sept. '98 B1 theorie OBS
- nov. '99 selectie EPST
- jan. '00 begin opleiding EPST
- mei '01 MCC
- 9 dagen later begin type rating 737-300....

Keep you informed!

Bo
biggrin.gif


[This message has been edited by Basic T (edited 08 June 2001).]
 
94 IAC
97 DHL SA 227 FO
98 exel EMB 120 capt
01 Boeing 757 FO

wie volgt

[This message has been edited by captainice (edited 10 January 2002).]
 
Ok, mijn 2 centjes waard:

- ILS in augustus '94
- Zit op de Boeing 757 bij Air Holland (net eerste vlucht gehad)
- Dit was een langer traject, na de ILS een half jaar stil gezeten (lees: brieven gestuurd), toen een half jaar Metro II gevlogen in de States via IFTC, terug gekomen en met opleiding 727 bij Sterling begonnen, vinger gebroken en ontslagen, paar maanden gesolliciteerd en toen bij Base terecht gekomen, bijna 2 jaar gezeten en vlak voor het belly-up ging kreeg ik een aanbieding van AH... dat was een no-brainer.

Note: in '99 was ik al een tijdje bezig.. ik bedoelde '94, sowwy.

[This message has been edited by Tijgert (edited 27 August 2001).]
 
Nog een laatste,

-begin 97 ILS afgerond
-10 maanden gewacht daarna opleiding VO gedaan
-In 99 naar Duistland vertrokken en op een Metro gaan vliegen
-Momenteel wachtend op een oproep voor de grondschool B737 Trans

Greetings Jefferson
 
wat minder incognito dan:

'93-'95 b1 theorie b1 cursus a'dam
'95-'96 b3 ir bij de mac in lelytown
'96-'97 rondvluchten en zo overal
'97 be20 bij de tulpenboer
'98 be20 bij tta nog op de phdus
'98-nu stagediver met fk50 bij den patattenvreters en i love it!!

leuk detail : opleiding geheel in avonduren en weekenden en in nederland gevolgd tijdens fulltimebaan : vroeger was ik kleermaker!!

de garoeten
biggrin.gif
 
voor mij hetzelfde

1 opleiding bij Martinair
2 JAR 1 van 1999-2001
3 ben klaar sinds oktober 2001 en nog zoekende...

Matsu Matsu
 
Leuk te lezen. Vele wegen leiden naar Rome...

- KLS (zonder baangarantie)
- Lufthansa: eerst A320, nu A310/A300
- Tussen opleiding en Typerating 5 maanden

Groeten, de Buschauffeur.
 
Aanvulling op het werklozenbestand:

- april '99 BCA (naast fulltime baan)
- december '99 begonnen bij NLS (AI9912)
- 9 oktober '01 klaar
- sindsdien zoekende

Gefeliciteerd Boer! Lekkur!
gr
Daan
 
95 iac incl 300 uur b99(leuke bak en Jim Harper,Tommy Asp leuke captains, Jenny Amflight dus niet, zing spook zing)
96 kls B1 leuke tijd gehad in het drugspand
de heer van Rijn die van de punten en strepen
mooie vent.
97 B3 IR EHEH bij Hamid (Denim)de heer Verzet,ouwe straaljagerpiloot kan met zijn voeten een ILS Of NDB vliegen, kortom leuke tijd
98 aangenomen opleiding B757 Trans spannend
duurde voor mij 3 weken (gemiste kans ervaring rijker illusie armer, helaas )

(overigens niks meer van IAC gehoord)
En nu, weer baan als manager.

Maar vooral, ooit komt het goed
 
hehe, Jenny AMF, nu 6 jaar gelede maar herinnerd als de dag van gister, wat een debiel mens was dat....aaarrghhhhh

Flight, ik weet wie je bent, ik dacht ..daar horen we nooi tiets meer van !

Ongelijk gekregen dus
 
Even aanpassen :

in September 2001 bij AirTran Airways overgeplaatst van de B737-200 naar de B717-200. Supermachine !

Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan