Solid Air

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatste wat ik had gehoord was de 7e

Maar de 8e dus ....geweldig !!

Ik wacht het iig wel af vertraging is niet ongebruikelijk

groeten

dragonfly
 
Oorspronkelijk gepost door observer
De onjuistheid is dat het een bedrijf is die dromen verkoopt aan klanten: het is geen luchtvaartmaatschappij maar een broker.
:1855:

De 2e Bravo in de nieuwe Solid kleuren komt, en staat nu bij de spuiter... toch niet slecht voor een broker om 2 kisten in de eigen kleuren te krijgen.... :D

Nieuwe kleuren:

0003.jpg


0002.jpg


0001.jpg
 
Volgens mij wordt de discussie een beetje ondergesneeuwd hier door een paar grappige plaatjes...Lijkt wel een wanhoopsreclame..

Cheers!
 
Een 5e hands Citation gehuurd door een tweedehands maatschappijtje zonder AOC die piloten gebruikt om de balans sterker te maken: maar onze kisten zijn wel in eigen kleuren dus het is allemaal weer goed! :rolleyes:
 
Tailgunner Joe, jij schijnt dus meer van Solid te weten. Kun je dan misschien eens vertellen of Solid ook fo's aanneemt die al een typerating op hebben en dus NIET dat geld aan Solid hoeven te betalen?

Cheers!
 
Volgens mij is Jet Netherlands op zoek naar piloten voor een zo goed als nieuwe Citation Excel uit 2002 en hoef je daar niet te betalen! (en ze hebben een AOC!) :p:
 
Oorspronkelijk gepost door Slambam!
Tailgunner Joe, jij schijnt dus meer van Solid te weten. Kun je dan misschien eens vertellen of Solid ook fo's aanneemt die al een typerating op hebben en dus NIET dat geld aan Solid hoeven te betalen?

Cheers!

Luchthavenweg 43,
5657 EA Eindhoven
Tel. +31 (0)40 - 2354 666
Fax +31 (0)40 - 2354 669
[email protected]

Bel of mail ze zou ik zeggen, dan weet je het.. of anders speculeer nog het 1 en ander.. ook goed.
 
Laatst bewerkt:
Naja, als jij zo dicht bij de bron zit Tailgunner, hoeft er toch niet gespeculeerd te worden? Kun je het toch ook gewoon hier open en bloot op het pbb zetten? Scheelt alle mensen op dit thread een telefoontje naar Solid! Vervolgens zullen ze er zelf ook blijer van worden want dan zijn ze ook van alle "speculaties" op het pbb af toch?

Cheers!
 
De meeste van ons kunnen goede rekenen;

Volgens de meeste kost een citationrating maar 10K
dus lijkt me logisch 30K met type op zak.
Zou niet fair zijn tegenover de anderen die wel 40K hebben betaald.
Maar zoals Tailgunner zei, ik zou eens bellen, inzichten veranderen met de dag in de luchtvaart.

VCC


:rt:
 
Logisch? Enigszins.

Economisch? Nauwelijks.

Lucratief? Erg.

Fair? Nee.

Goed voor je C.V. op de lange termijn? Alleen als je er mag blijven en een uur of 2000 kan verzamelen in een jaar of twee.

Aantal mensen die het me de huidige voorwaarden en met zo'n restinvestering zullen doen? 0

Toekomst Solid-Air als NetJets Europe Nederland penetreert? Slecht.

Conclusie: trek zelf maar.
 
Oorspronkelijk gepost door Jetblast Rules

Dat is hun beslissing, dat heb ik eerder ook aangegeven, dat een stage contract voor een klein bedrijf erg belangrijk kan zijn, in het verleden is dat heel vaak gebleken. De kans dat je bij Ryanair redelijk snel een overstap naar een andere airline maakt is natuurlijk vele malen kleiner dan bij Solid Air.


Dat zou een heel stuk kleiner zijn als ze betere voorwaarden hebben.
Zou zelf op het moment niet kunnen bedenken voor welk bedrijf ik weg zou willen. Maar als ik voor Solid air zou vliegen zou ik bijna voor elk bedrijf weg willen, al is het alleen maar omdat je niet kunt leven voor die 100 euro per dag die je werkt.

Grtz Mike5
 
Okay, uit betrouwbare bron:
-Als je al een type hebt, kun je niet zonder bij te betalen naar Solid. Vreemd...die 40 mille was toch voor de type??? Conclusie 1: je financiert idd de baas´ hebzucht en niet zo´n beetje ook.
-40 mille voor 200 uur zonder verdere garanties.
-Als je naderhand wel wordt aangenomen, krijg je niets terug van die 40 mille.
-Conclusie 2: met dit systeem betaal je samen met de klant de uren dat je op de jet vliegt , terwijl die klant een tarief betaald, zonder te weten dat 1 van de piloten meebetaald!
Correct me if I´m wrong!

tip voor mensen die hier geen bezwaar tegen hebben: meteen doen!!

Cheers!
 
Bingo!

93,322.40 gulden

Lekker ouderwetst, voor de vorm.

Of je een typerating hebt of niet.

40.000 * 2.201 = fl 88.040

88.040 / 200 = 440.20

Je betaalt dus 440 gulden per uur.
Je vliegt 200 uur in zes maanden, best case scenario (corrigeer me a.u.b. als dit niet klopt, ik schat het maar).

Je betaalt over die 88.040 * 6 % = 5,282.40 rente per jaar.

Totale kosten: fl 93,322.40 in 1 jaar.

= € 42,400.

Hello...


93,322.40 gulden
93,322.40 gulden
93,322.40 gulden
93,322.40 gulden
93,322.40 gulden
93,322.40 gulden
93,322.40 gulden
93,322.40 gulden


(de rente is niet meer aftrekbaar straks, ...... dus)

There's your businessplan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan