B767-300ER
Veteran
Ik snap dat het verlokkelijk is feiten te breien naar de perceptie, maar ik verzoek dat niet te doen.
Dat verzoek is wat mij betreft geheel wederzijds..
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap dat het verlokkelijk is feiten te breien naar de perceptie, maar ik verzoek dat niet te doen.
Misschien wordt het nog wel leuk.
laten we ons zelf nou toch niet overschatten beste Murph , je stelt alleen maar vragen, geeft geen antwoord op vragen, en deelt ook geen nieuwe informatie.Het klopt dat ik sinds kort hier dingen schrijf, maar dat maakt ze niet minder waard(evol), toch?
Kennelijk zijn er voldoende lezers die het interessant vinden: > 17.000 keer bezocht!
Wellicht zijn dat allemaal personen die net als ik hopen dat je wellicht toch een boekje open hebt gedaan over je ware identiteit.
@J.R. Ook ik ga een heel end met je mee. Maar wat KLM doet, is niet de schuld van de KLM vlieger. Van hen kun je niet verwachten dat ze zich massaal schikken. En helemaal niet van de collega's in de onderste helft van de lijst. Het Ringvaart Akkoord was een goede oplossing. Jammer dat een klein groepje uit puur eigenbelang het voor alle MP vliegers heeft verpest. Helemaal jammer en ratterig dat dat groepje ex-Martinair vliegers al bij KLM in dienst is. Verder: Inderdaad zal AF hetzelfde gaan doen bij KLM. Dst zagen we tien jaar geleden al aankomen, vandaar dat er een schaduwlijst ergens in een kluis ligt, zodat we geen gezeik krijgen met het in elkaar schuiven van de lijsten, mocht dat opportuun worden. En tot slot: Het KLM logo zal inderdaad verdwijnen. Maar het AF logo ook. Uiteindelijk wordt het hier en in de VS alleen maar het Skyteam logo. En daar heb ik geen enkele moeite mee.