nbairlines
Legend
Idd; Tampert, Criminalpolitzei :biertje:
Mijn eigen hoofd is simpelweg té afzichtelijk voor een avatar
Mijn eigen hoofd is simpelweg té afzichtelijk voor een avatar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je antwoord.Door officieel naar maart
CI50 ,
zou het niet zo kunnen zijn dat de rechter in een keer uitspraak gaat doen over cabine en cockpit?.
En dus ook niet hoe menig KLM-er het de MP-er wil laten doen geloven.....Nee, dat kan niet. Het betekent wel dat de zaak zelfs voor de cabine niet zo klip en klaar is als dat menig MP-er ons wil doen geloven. .
767, je redenatie komt elke keer tot stand door argumenten eenvoudig om te draaien zonder dat daar een onderbouwing voor is.
@B767 de drylease van de 4 KLM 747-ERF kisten aan MP was mogelijk gemaakt door het RVA. Oftewel er is KLM werkgelegenheid van KLM naar MP gegaan. De voorzitter van de VNV heeft aangegeven niet aan te sturen op het terughalen van de freighters, maar dat is aan de KLM ledenraad. Wat het AVB zich niet beseft is dat ze zich alleen maar meer in het nauw drijven met hun acties. Mocht de KLM ledenraad de freighters terughalen dan staan er gewoon MP vliegers op straat zonder werkgelegenheidsbescherming van KLM.
Max Rate,
Help me even.
Was het niet zo dat de MP vliegers al voor het RVA (deels) de blauwe ERF-en vlogen en dat dat in het RVA enkelt nog eens bevestigd is. Was het ook niet zo dat er door productieafspraken met Air France er slechts 2 MP 74F's zouden zijn en 2 KL 74F's voor de FF operatie, maar uit kostenoogpunt is gekozen om de relatief veel duurder in gebruik zijnde BCF-en te parkeren en alleen de ERF-en te gebruiken, maar wel in de 2 om 2 verhouding? Of zit ik er nu compleet naast. Help me out?
Voor de rest kan ik je redelijk volgen, alleen je laatste alinea/zin zou ik niet zo heel zeker van zijn.
Ik kom veelvuldig in het BMC en spreek ook op de route zowel KLM-ers als MP-ers dus ik denk dat ik -met alle respect-, iets dichter op het vuur zit. Er is wel degelijk realiteitsbesef bij hoofdzakelijk de KLM vlieger. Helemaal als het om de cabine gaat. Die dames hebben inderdaad allemaal hun functie verloren en maar een tijdelijke suppletie gekregen. Bij de MP vlieger gaat het daarentegen maar om 67 man die er alleen in functie op achteruit zijn gegaan en daar hebben ze notabene zelf voor gekozen! Daarbij -weet ik uit eigen ervaring- welke arrogante houding er op het MP forum heerst. Zodoende dat Starfighter zich ook zo aan het woordje "nederig" stoort. Een bal kaatsen puur om het kaatsen is dan ook totaal overbodig en vertroebeld zelfs de discussie. Die vraag over wat de KLM vlieger heeft ingeleverd heb ik al op 28-12-2013 beantwoord: Daar kreeg ik jouw antwoord op: Een redenatie die ik toen al niet kon volgen. Er is werkgelegenheid van KLM naar MP gegaan. Kisten zijn van de ene AOC naar de andere gegaan. Punt. Daarom was dit ook zo een belangrijke vraag van de rechter in het kort geding midden december. Als ik het goed heb waren dat rond de 80 fte die daarmee verdwenen zijn. Ik hoef je denk ik niet de RVL uit te leggen en hoeveel dat mij en de andere ongeveer 1500 juniore vliegers gescheeld heeft in salaris, maar ook in stap naar een hoger blok. Ik zie ook een oplossing in het midden liggen en ik schat een rechter ook. Maar als de MP vliegers door de vele korte gedingen, hogere beroepen en algehele starre houding de KLM, de KLM ledenraad en het VNV bestuur in het harnas blijven jagen, dan wordt dat heel moeilijk. Helaas beseffen ze dat niet. Ik zie dat als een soort van gethomeitis en als ze niet oppassen wordt een crash onvermijdelijk.
Nogmaals NFS.
Het hoeft geen criterium te zijn, maar wel een vraag die toch gewoon beantwoord kan worden?
Wat is er moeilijk aan het beantwoorden van een simpele vraag?
Maar als ik je stelling goed begrijp zeg jij dat jij als vlieger niet hoeft op te draaien voor de gevolgen van een eventuele foute/verkeerde (hoe je het ook wil betitelen) beslissing in de bedrijfsvoering van jouw werkgever.
Maar kan je dan aan mij uitleggen waarom dat alleen geldt voor de KLM vlieger bij de KLM, maar niet voor de Martinair vlieger bij Martinair?
Volgens jouw redenatie hoeft dus de MP vlieger dus ook niet de dupe te worden van beslissingen van de werkgever?