jammer allemaal weer,
Zijn er eindelijk een paar ATC ers die text en uitleg willen geven wordt er alleen maar weer gehakt...
LVNL is uitvoerend en IVW mag regels maken.
We weten allemaal dat als je mislukt in de burgerluchtvaart je bij IVW solliciteert. en voortaan als lulletje door het leven mag. en mij mag rampchecken in AMS en laten zien dat je geen reet weet van de regels met betrekking tot cargoloading en spanbanden. Dit voor die Pislijer van IVW die zn baas wilde impressen, en deksel op zn neus kreeg toen ik het handboek open trok..
Volgende keer blijf ik niet zo rustig en trap ik je gelijk van het bovendek, wijsneus.
En als je dan komt stel je gewoon netjes voor en laat je ID kaart zien als ik er om vraag..
sorry beetje of topic, ik doe zaken met 3 overheidsinstanties in de wereld, en IVW is verruit de meest disfunctional lot of m all..
geef mij maar de chinese rampcheck.. die gasten versta ik toch niet, beetje buigen, cola en koffie erin en klaar.. zonder vertraging weg
Als LVNL gebruiker met de 744F , nix dan lof, nooit problemen. altijd goede vriendelijke service, klein puntje van aandacht is de hoge Vrefs op MLW van de freighters.
Ook ik waag me af en toe in een SEP, en cross door NL. en het enige wat ik zie is een gebied waar ik niet in mag en plan daar om heen.
So be it.. be professional and deal with it, IVW wil fuck it up, always..
met de Jumbo, alleen veel tcas traffic gezien op de ILS 27, maar geen TCAS waarschuwingen gehad. Persoonlijk zie ik graag al het verkeer om me heen, klein en groot. dus ik vind transponder plicht goed, geeft wat meer rust, als je ineens een SEP aangeduid krijgt net onder de TMA, en ATC zegt, not talking to him. en geen transponder moet je er maar vanuit gaat dat ie je ziet.
Ik denk dat de meeste profi vliegers het niet als een probleem zien als deze SRZ weer weg gaat
Ik denk dat een oplossing zou kunnen zijn op de 27 om te intercepten van 3000ft.
meer ruimte eronder kunnen VFR coridors noord/zuid met ATC begeleiding gemaakt worden,