Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo en welke airworker vloog er daarnet in een c172 over schiphol tower??
Had ook een 152 kunnen zijn, heb de reg niet helemaal goed kunnen oppikken
Wat ik wel en wat ik niet gezien heb, daarvan weet u niets.
Overigens gaat het niet alleen om de sportvlieger, maar het gaat over de general-aviation ! Dat ligt dus wel even breder dan u wil doen geloven.
Het aanhalen van mijn gebruikersnaam, om vervolgens een link naar de agrarische sector te leggen, zie ik als zwak en misplaatst.
Fijn dat u toch besloten heeft tegen het lagere soort vliegers te spreken, waarmee ik een verandering in uw houding constateer.
Aan de onderkant van de vleugel staat geen regi bij een N-reg kist hé.
Ik denk dat een oplossing zou kunnen zijn op de 27 om te intercepten van 3000ft.
meer ruimte eronder kunnen VFR coridors noord/zuid met ATC begeleiding gemaakt worden,
Aangezien u beweert dat er géén radar-clutter probleem is of iig dat het onzin is, kan ik er redelijk veilig vanuit gaan dat u nog nooit een AAA APP of ACC radarscherm heeft gezien op een zonnige dag.
En wat denk je dat het geheel kost om het ATM-systeem aan te passen? Zijn een aantal mogelijkheden, maar die zijn waarschijnlijk óf duur óf er moeten safety-cases van worden gemaakt waardoor het nog veeeeeel langer gaat duren.
Aangezien u beweert dat er géén radar-clutter probleem is of iig dat het onzin is, kan ik er redelijk veilig vanuit gaan dat u nog nooit een AAA APP of ACC radarscherm heeft gezien op een zonnige dag..
GA kan ook IFR-filen, zoals ik al eerder heb gezegd...dan wordt er door zowel Dutchmil als LVNL zoveel mogelijk aan gedaan om de vluchthandeling goed te laten verlopen...
Nounou, zijn we meteen op de teentjes (klompen:grijns getrapt? Maargoed, proberen we hem anders..schoenmaker blijf bij u leest!..
Heel eerlijk zal het me aan mijn an*s oxideren hoe u over mijn houding denkt, maar deze zal niet snel veranderen als Sportvliegers zoals uzelf denken te kunnen bepalen of radar-clutter wel of geen probleem is. Had u eerlijk gevraagd of radar-clutter een reeel probleem was, dan had u waarschijnlijk een heel ander antwoord gekregen, denkt u niet?:.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de huidige oplossing zeker geen schoonheidsprijs verdienen....maar het is wel een oplossing voor een reeel probleem, en ook in de afhandeling van het probleem zitten veel meer haken en ogen dan de sportvliegers hier zonder kennis van ATM-systemen aandragen.
Kleur dan ook nog even de ATZ rond Soesterberg in. Die is ook vergeten op het kaartje maar wel degelijk zeer essentieel met al dat VFR verkeer dat nu langs komt....
Is het niet beter dan om een nieuwe kaart van Nederlanden te maken met de verboden gebieden er uitgeknipt?
Ik stel voor om Zeeland maar bij België te voegen, ik denk dat we qua airspace daar beter af zijn:
En natuurlijk legaal Night VFR vliegen:radar:
Zo en welke airworker vloog er daarnet in een c172 over schiphol tower?? mooie actie!