Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nederland is klein… heel klein…
Maar waarom (altijd) meteen verbieden…? Waarom niet tijdelijk klasse B of zo? Probleem toch ook opgelost? (eventueel maximaal aantal VFR kisten toelaten in het gebied, dat kan je dan immers beheersen in B)
Mag ik raden voor welke organisatie jij software ontwikkelt? Ik denk dat het een organisatie is waar niet verder wordt gedacht dan hun eigen(wijze)neus lang is en waar ze denken verstand van zaken te hebben! Ik vermoed ... weet bijna zeker dat het de beleidsafdeling luchtvaart van IVW is ... :boring:
En wat nu als er iemand op een 7000-code zijn Level/Airspace bust? En wat als ik een decend release krijg naar 3000' van Dutchmil (bijvoorbeeld voor een inbound EHGG of EHRD)? Dan zie ik ze ook niet terwijl ik dat dan wel wil, vandaar dat het imho een stuk lastiger ligt om het geheel te implementeren dan enkel een stukje software/hardware.
En wie gaat je dan klaren? ACC niet, Approach ook niet...FIC (AMS Info) mag geen klaringen geven, Toren-Centrum ziet je daar niet.
En wie gaat daar dan de bijbehorende R/T en separatie bij doen? Daar heeft geen van de bovengenoemde instanties tijd voor of opleiding toe!
En wie gaat daar dan de bijbehorende R/T en separatie bij doen? Daar heeft geen van de bovengenoemde instanties tijd voor of opleiding toe!
Dat vind ik een rare opmerking gezien het nieuws eerder dit jaar dat de werkzaamheden bij de LVNL aan het teruglopen zijn en er zelfs gedwongen mensen uit moeten. Er is hard gezegd dat er 10% van de mensen uit moet omdat er minder werk te doen is. En dan heb je geen tijd om meer taken uit te voeren? Kom nou. Juist in deze tijd van ontslagenen is dit juist een mooie manier van werkverschaffing ;-)
Wel met valide argumenten komen alsjeblieft, zodat de discussie zuiver blijft.
tijd voor maken en mensen erbij. Dat is weereens wat anders dan mensen eruit...
Dat vind ik een rare opmerking gezien het nieuws eerder dit jaar dat de werkzaamheden bij de LVNL aan het teruglopen zijn en er zelfs gedwongen mensen uit moeten. Er is hard gezegd dat er 10% van de mensen uit moet omdat er minder werk te doen is.
Om Surferboy het typen te besparen (want ik heb het van hem), er is niet minder werk voor verkeersleiders. Er zijn echter wel minder inkomsten ivm minder landingsgelden. En omdat de LVNL door belastinggeld betaald wordt mogen ze geen cent opsparen om te investeren in slechtere tijden. Daarom wordt er nu 10% kantoor personeel ontslagen. Niet omdat ze niet nodig zijn, maar omdat er geen geld voor is (of liever, omdat er geen geld voor uitgetrokken mag worden kennelijk). Trieste zaak dus, en zeker geen valide tegenargument voor jou. Je moet de discussie wel zuiver houden, hoor...
SCHIPHOL - Bij Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) verdwijnen honderd banen omdat het aantal vluchten op Schiphol en in het Nederlands luchtruim terugloopt.
Ik kan dit niet anders interpreteren dan dat er minder vluchten/landingen te begeleiden zijn en ergo er minder werk is (en uiteraard minder inkomsten).
Ik kan dit niet anders interpreteren dan dat er minder vluchten/landingen te begeleiden zijn en ergo er minder werk is (en uiteraard minder inkomsten). Maar als surferboy andere info heeft die het ANP niet vrijgeeft of heeft dan beroep ik mij inderdaad op verkeerde informatie.