KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
waar hebben ze ingegrepen?

en het lijkt me sowieso leuk om met z'n allen een van de volgende weken uit te gaan. In Utrecht ofzo (centraal in het land)
 
ja lijkt me iig ook wel leuk .. maar moeten maar even zien ..

eerst 21 okt aankomende zaterdag :D
dan zien we wel verder ..
maar lijkt me een leuk plan
 
Ja maar je wilt niet in je eentje uit gaan denk ik :)

er komenmensen van den haag, utrecht, groningen en van belgie.

Dus om het dan in groningen te doen? daar zitten we nog genoeg. Als iedereen van thuis komt lijkt me het toch handiger als we "het midden" kiezen. Is voor iedereen even ver.

Maar ja we zien wel. Moeten maar even mailen
 
Jaah, dat word sjouwen voor de postbode...halve boom weer richting paterswolde...:rolleyes:

Wie gaan er allemaal naar die natuurkunde cursus?

En waarop basseren ze of iemand wel of niet naar die natuurkundecursus moet? Dacht in eerste instantie dat havo na12 voldoende zou zijn om deze niet te doen.

Dennis
 
wat moet je invulllen bij soort personeel voor die pas: grond personeel, cabine personeel of cockpit?:angel:

Ik ga wel naar de natuurkundecursus. Als ik moet kiezen tussen nog een weekje wachten of alvast op de KLS colleges natuurkunde volgen, is het geen moeilijk keuze.
 
MichielK zei:
wat moet je invulllen bij soort personeel voor die pas: grond personeel, cabine personeel of cockpit?:angel:

Ik ga wel naar de natuurkundecursus. Als ik moet kiezen tussen nog een weekje wachten of alvast op de KLS colleges natuurkunde volgen, is het geen moeilijk keuze.
Dat hoef je niet in te vullen, dat doet de KLM voor je. Jij hoeft alleen je persoonlijke gegevens en het akkoord gaan invullen.

En de natuurkundecursus doe ik ook zeker:cool:
 
Ik ga ook naar de natuurkunde lessen. Het is wel grappig dat we de boeken en de pasjes op maandag 9 oktober op moeten halen
 
Beattle...als het goed is staat er in de onderste zin van de natuurkunde bijlage een zin dat de boeken en pasjes eerder op te halen zijn.

Stond er bij mij alleen dan een fout ( 09/10 )...maar heb gebeld en dat is 4/12...

Op de maandag kun je de boeken en pasjes afhalen:p:

Dennis
 
je brief over de cursus zit er gewoon bij beter kijken su ;) hahaha
niet tte veel aan blonde lief lief blonde meisje denken :P

haha grtz
 
wnnr kunnen we eigenlijk in onse kamers..
om onse spullen even te plaatsen.. etc..
en wie weet of we nog een klein bijdrage krijgen om nog handige dingen te kopen .. als een koelkast, tv, laptop en dergelijke
 
Word ff mailen dus:P, heb er het met suresh over gehad dat het wel vreemd is dat hij (en anderen) geen info over natuurkunde hebben gehad. Terwijl logischerwijs en cijferkundig gezien Suresh ook zou moeten, van de rest weet ik het niet.

Heb zelf al gemaild voor de kamer. Die zal in eerste instantie worden betrokken op de maandag 4 dec. wil je dat eerder, dan moet je ff een belletje doen naar de heer van Zeven, als je dat nummer wilt, stuur me ff een PM.

Zat zelf te denken aan de zaterdag, maarja dan is de school gesloten:S...moet nog ff zien.

Dennis
 
in verband met mijn vooropleiding hoef ik niet.. Hmm Havo NT met een niet te hoog cijfer..

grtz su
 
LuchtWerker zei:
Ja op maandag, omdat je dan die natuurkunde cursus hebt. Maar als je die niet hebt mag je er ook op de 4e in? Maar je mag ook later?

Je moet de huisvesting zelf betalen, dus ook zelf bepalen wanneer je die kamer precies wilt, logischerwijs althans.

Alles is te regelen met heer van Zeven...als je er morgen in wilt moet denk ik zelfs lukken:P, als je maar betaald.

Dennis...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan