KLS 06-05

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
oohja nog iets,,
ik hoorde van iemand , dat ze nu bezig zijn om de vlieg gebeuren in europa te doen.
wat dus betekent dat wij misschien niet naar amerika gaan ? weet iemand daar wat meer van of ? .. is het allemaal gelul
 
nee nee ik edit 'm niet ,, voeg alleen toe,, WIL NAAR USA!! net als al die andere kls-klassen;) *een eeuwenoude uitspraak* wijk niet af van wat je al jaren in stand houd,, (net zelf verzonnen)

iig amerika moet blijven;)
 
rizzo zei:
ik wou net 't zelfde posten ..
wat kunnen die lui slijmen :|

hij sloot gesprek af met .. "tot uw dienst mijnheer" :D
klonk wel goed om eerlijk te zijn


ghehehe, klopt. Hij was wel aan het slijmen....'is dit uw jongensdroom?' bla bla:grijns:
 
ook klas 06-05

ook klas 06-05

hallo allemaal,

ik ben ook toegelaten tot de kls klas 06-05, ben vanmiddag al gebeld door de frieslandbank uit assen dus het begint steeds dichterbij te komen. alle andere ook gefeliciteerd met de toelating.
 
heey D_PH join the club;) wat is je leeftijd? kijke of je het gemm stijgt of niet..
enn je woont ook dicht bij utreg zie ik

grtzz su
 
Is er sprake dat de VS weggaat dan? En dat we ergens anders praktijk krijgen?

Van mij moet VS blijven hoor, vet toch, nog nooit gewees't;)
 
21 oktober een bijeenkomst van de abn-amro bank. Kreeg ik net een mailtje over, volgende week zou ook de offerte van hen bij de post zitten.
 
Ben vandaag bij ABN geweest en iedereen krijgt per post alles toegestuurd. Tussen neus en lippen door dacht ik te horen dat onze klas uit 26 mensen bestaat. Wat volgende week binnenkomt is dacht ik alleen maar een voorbeeldberekening
 
Jaah, ook de mail ontvangen. Wist niet eens dat ze mijn emailadres hadden, maargoed. Gaan we morgen maar weer eens vrij vragen op het werk:P...zullen ze leuk vinden...maargoed...

Me is iig van de partij 21 okt, en ik hoop de andere "25" ook te zien;)

Dennis
 
Ja, ik kom ook wel de 21e oktober. ff 500 km heen en terug voor 2,5 uur. Maar ik heb er wat voor over om jullie te zien. ;)

Trouwens Beatle, heb ik jou mail adres al? Zo niet, stuur ff een PM.

En tegen de rest,
Die namenlijst is bijna klaar. Moet nog van 3 mensen een mailtje terug krijgen.
Heb ik die maandag niet, dan verstuur ik de lijst alsnog gewoon zonder die mensen naar jullie.

Paul
 
Paul31 zei:
En tegen de rest,
Die namenlijst is bijna klaar. Moet nog van 3 mensen een mailtje terug krijgen.
Heb ik die maandag niet, dan verstuur ik de lijst alsnog gewoon zonder die mensen naar jullie.

Paul

Mooi man!

Ik kom de 21ste ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan